17 593 ₴
Блок циліндрів виконаний на "Заволзькому моторному заводі"
Для визначення технічного стану і ремонту блоку циліндрів зніміть двигун з автомобіля і розберіть його, знявши головку блоку циліндрів, розподільчі і колінчастий вали, шатунно-поршневу групу, масляний картер і масляний насос, а також все навісне
обладнання.
1. Огляньте блок циліндрів. Якщо виявлені тріщини, замініть блок.
2. Перевірте герметичність сорочки охолодження блоку способом опресовування заглушіть дерев'яними пробками всі отвори в блоці, крім одного, до якого підведіть шланг подачі стисненого повітря
Опустіть блок у ванну з водою і подайте стиснене повітря під тиском 1,5 атм. У пошкоджених
місцях будуть виходити повітряні бульбашки. При виявленні негерметичності блок замініть.
3.Таким же чином перевірте герметичність масляних каналів блоку.
4.Огляньте циліндри. Якщо на дзеркалі циліндрів з'явилися задираки і інші дефекти, расточите циліндри під ремонтний розмір і отхонингуйте. Передбачено два ремонтних розміру циліндрів. В запасні частини постачають поршні і поршневі кільця відповідних
ремонтних розмірів.
5.Перевірити зазори між циліндрами і поршнями. Номінальний зазор дорівнює 0,024 -0,048 мм, гранично допустимий - 0,25 мм Циліндри і поршні розбиті по діаметру на п'ять розмірних груп: А, Б, В Г, Д. Буква, що позначає групу циліндра, нанесена фарбою на ліву зовнішню сторону блоку навпроти кожного циліндра. Зазор можна визначити, вимірявши діаметр поршня і циліндра. Діаметр поршня вимірюють в площині, перпендикулярній до осі поршневого пальця, на 8,0 мм нижче осі поршневого пальця. Діаметр циліндра вимірюють не менше ніж в трьох поясах у межах 15-100 мм від верхньої площини блоку, в двох перпендикулярних
напрямках.
6.Перевірити зазори між вкладишами корінних підшипників і шийками колінчастого вала. Зазор повинен бути 0,019-0,073 мм. Зазори можна розрахувати, вимірявши діаметри шийок колінчастого валу і отворів в корінних підшипниках з встановленими вкладишів або з допомогою каліброваної пластмасової дроту. Зазори виміряйте в такому порядку:
- очистіть шийки колінчастого валу і вкладиші підшипників від смолистих відкладень
- укладіть колінчастий вал на ліжку корінних підшипників з встановленими вкладишами;
- покладіть на шийки колінчастого валу обрізки каліброваної пластмасової дроту;
-встановіть кришки корінних підшипників з встановленими в них вкладками, вверніть болти кріплення кришок і затягніть їх моментом 100 Н^м (10 кгс^м). При цьому не проворачивайте колінчастий вал;
Основні | |
---|---|
Виробник | Заволзький моторний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність | ГАЗ Соболь 1998- |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Вживані |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |