Збірка заднього моста
Складання заднього моста проводимв наступному порядку. Встановлюємо на провідну шестерню регулювальне кільце 8 і напрессовываем внутрішнє кільце заднього
підшипника 7 до упору. При установці нових підшипників ведучої шестірні слід відрегулювати положення провідної шестерні, для чого необхідно підібрати товщину регулювального кільця 8 (див. «Регулювання положення провідної шестерні головної передачі», с. 190). Запрессовываем зовнішні кільця підшипників ведучої шестірні в картер 6 редуктора до упору. Надягаємо на хвостовик провідної шестерні нову розпірну втулку 5 довжиною 47,5–0,39 мм конусом до резьбовому хвостовика і встановлюємо провідну шестерню в картер редуктора Встановлюємо внутрішнє кільце переднього підшипника 4 на провідну шестерню. Запрессовываем в картер нову манжету 3 провідної шестерні врівень з торцем картера. Перед запресовуванням манжети змащуємо посадочні поверхні і робочу кромку манжети мастилом Літол-24. Встановлюємо фланець 2 на хвостовик провідної шестерні, наворачиваем гайку 1 і регулюємо преднатяг підшипників (див. «Регулювання преднатяга підшипників ведучої
шестерні», ). При правильному регулюванні момент опору обертанню провідної шестерні повинен становити 1,5–2,0 Н·м для нових підшипників і 0,7–1,0 Н·м — для працюючих. Якщо момент відповідає даним величин, стопорим гайку, замяв її поясок в паз провідної шестерні. Якщо момент опору обертанню виявився менше, слід повторити збірку, підібравши регулювальне кільце меншої товщини. Якщо більше — слід підібрати регулювальне кільце більшої товщини. Після регулювання підшипників ведучої шестірні встановлюємо у картер диференціал в зборі з підшипниками і веденою шестірнею. Наворачиваем регулювальні гайки 16 до зіткнення з підшипниками. Встановлюємо кришки 17 підшипників диференціала і загортаємо болти кріплення кришок моментом, не перешкоджає обертанню регулювальних гайок.