Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1438 відгуків

У зв'язку з Новорічними Святами замовлення будуть виконані 04. 01. 2024. Якщо Ви вирішили зробити замовлення, оператор обробить його та передзвонить Вам відразу після оформлення. Безпечних свят!

Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Втулка хвостовика головної пари редуктора Газель,Волга (виробництво ВІХА ПН)

Втулка хвостовика головної пари редуктора Газель,Волга (виробництво ВІХА ПН)

  • В наявності
  • Код: 3302-2402030

113 

Мінімальна сума замовлення на сайті — 300 грн

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Збірка заднього моста
Складання заднього моста проводимв наступному порядку. Встановлюємо на провідну шестерню регулювальне кільце 8 і напрессовываем внутрішнє кільце заднього підшипника 7 до упору. При установці нових підшипників ведучої шестірні слід відрегулювати положення провідної шестерні, для чого необхідно підібрати товщину регулювального кільця 8 (див. «Регулювання положення провідної шестерні головної передачі», с. 190). Запрессовываем зовнішні кільця підшипників ведучої шестірні в картер 6 редуктора до упору. Надягаємо на хвостовик провідної шестерні нову розпірну втулку 5 довжиною 47,5–0,39 мм конусом до резьбовому хвостовика і встановлюємо провідну шестерню в картер редуктора Встановлюємо внутрішнє кільце переднього підшипника 4 на провідну шестерню. Запрессовываем в картер нову манжету 3 провідної шестерні врівень з торцем картера. Перед запресовуванням манжети змащуємо посадочні поверхні і робочу кромку манжети мастилом Літол-24. Встановлюємо фланець 2 на хвостовик провідної шестерні, наворачиваем гайку 1 і регулюємо преднатяг підшипників (див. «Регулювання преднатяга підшипників ведучої
шестерні», ). При правильному регулюванні момент опору обертанню провідної шестерні повинен становити 1,5–2,0 Н·м для нових підшипників і 0,7–1,0 Н·м — для працюючих. Якщо момент відповідає даним величин, стопорим гайку, замяв її поясок в паз провідної шестерні. Якщо момент опору обертанню виявився менше, слід повторити збірку, підібравши регулювальне кільце меншої товщини. Якщо більше — слід підібрати регулювальне кільце більшої товщини. Після регулювання підшипників ведучої шестірні встановлюємо у картер диференціал в зборі з підшипниками і веденою шестірнею. Наворачиваем регулювальні гайки 16 до зіткнення з підшипниками. Встановлюємо кришки 17 підшипників диференціала і загортаємо болти кріплення кришок моментом, не перешкоджає обертанню регулювальних гайок.
Основні атрибути
МаркаГАЗ
Сумісність з маркоюГАЗ
МодельГазель
Сумісність з моделлюГазель, Соболь
Тип технікиВантажний автомобіль
Тип запчастиниАналог
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 113 
Втулка хвостовика головної пари редуктора Газель,Волга (виробництво ВІХА ПН)Втулка хвостовика головної пари редуктора Газель,Волга (виробництво ВІХА ПН)
В наявності
113 
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner