2 442 ₴
На автомобілі встановлений генератор змінного струму з вбудованим випрямлячем. Максимальний струм віддачі генератора 70 А.
Основні правила експлуатації
РЕМОНТ ГЕНЕРАТОРА
Вам будуть потрібні: ключ «на 10», викрутка, молоток, выколотка з м'якого металу, тонке зубило, омметр ( автотестер) .
1. Виверніть два болта 1 і зніміть щеткоде>bBN?AZ 2 . Відверніть гайку 4 на виводі «+» генератора і від'єднайте провід конденсатора. Зніміть пластмасову ізоляційну втулку 3 . Виверніть гвинт 6 і зніміть конденсатор 5
2. Виверніть чотири стяжних гвинта Б (два гвинти на фото не видно, так як вони розташовані симетрично двох гвинтів, показаним з іншого боку генератора) і зніміть кришку А з боку контактних кілець разом зі статором.
3. Відверніть три гайки А , від'єднайте висновки
Б статора від випрямного блоку
і зніміть статор В
4.Виверніть три гвинти Б кріплення випрямного блоку до кришки і вийміть клему «+» А генератора, знявши з клеми на звороті випрямного блоку пластмасову ізоляційну втулку Зніміть випрямний
блок .
5. Відверніть гайку У , зніміть шків Б
і вентилятор А
6. Вийміть шпонку А з валу ротора. Ви-
пресуйте вал ротора Б з кришки підшипника
з боку приводу.
7. Зніміть чотири гвинти А і зніміть кришку Б підшипника. Вийміть підшипник у випадку утруднення можна вибити його легкими
ударами молотка через выколотку.
8.Про см отрите контактні кільця. Якщо на них з'явилися задираки, сліди зносу від щіток і інші дефекти, кільця необхідно прошліфувати. Якщо пошкодження кілець не вдається вивести шкіркою, можна проточить кільця на токарному верстаті, знімаючи мінімальний шар металу, і потім прошліфувати. Мінімально допустимий діаметр контактних кілець 29,2 мм. Після проточки перевірте биття кілець з допомогою індикатора. Гранично допустиме биття 0,08 мм. Якщо биття перевищує вказане значення, замініть ротор.
9. Перевірити омметром (тестером) опір
обмотки ротора, приєднавши його
до контактним кільцям. Опір обмотки
повинна бути 2,35-2,60 Ом при +20 °С.
10. Перевірте контрольної лампою, чи немає замикання обмотки на корпус ротора. Для це го увімкніть контрольну лампу в мережу змінного струму напругою 220 В (можна використовувати акумуляторну батарею і лампу на 12 В). Один провід підключіть до корпусу ротора, а інший - по черзі до кожного кільцю В обох випадках лампа не повинна горіти. Якщо хо тя б в одному випадку лампа горить, значить, відбувається замикання і необхідно замінити ротор.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
При перевірці ротора напругою 220 В слід обережно, щоб уникнути отримання травми.
11. Огляньте статор. На його внутрішній поверхні не повинно бути слідів зачіпання ротора про статор. В іншому випадку заміните підшипники вала ротора або кришки генератора. Перевірте пластмасовий тримач підшипника, якщо він є. При необхідності замініть його.
Основні | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Номінальний струм | 65 А |
Сумісність | ГАЗ Соболь 1998- |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип | Генератор змінного струму |
Тип запчастини | Аналог |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |