1 713 ₴
Диск зчеплення ведений укомплектований дрібними пружинами для забезпечення м'якості і довговічності.
Кілька слів про пристрої зчеплення на автомобілях ГАЗ.
На автомобілі з двигунів і ЗМЗ -4061, ЗМЗ -4063, ЗМЗ - 40522 і ЗМЗ-40524 встановлюють тільки зчеплення з діафрагменної пружиною з колоколообразным картером (неразъемным). Привід вимикання зчеплення один і той же для зчеплень обох типів. Різниця полягає в розташуванні робочого циліндра приводу: на двигунах ЗМЗ -4025 і ЗМЗ -402 6 він розташований з лівої сторони картера зчеплення, а на інших двигунах ― з правого боку. Інші агрегати трансмісії (коробка передач, карданна передача й задній міст) одні й ті ж для всіх автомобілів.
Зчеплення з периферійним розташуванням пружин: 1 ― верхня частина картера зчеплення; 2 ― вилка
виключення зчеплення; 3 ― опора; 4 ― нижня частина картера зчеплення; 5 ― решіток чохол; 6 ― внутрішня натискна пружина; 7 ― зовнішня натискна пружина; 8 ― захисний чохол; 9 ― штовхач; 10 ― поршень;
11 ― манжета; 12 ― пружина; 13 ― клапан; 14 ― робочий циліндр; 15 ― натискний диск; 16 ― теплоізоляційна шайба;
17 ― маховик; 18 ― ведений диск; 19 ― важіль віджимною; 20 ― фрикційні накладки; 21 ― опорна вилка;
22 ― підшипник виключення зчеплення; 23 ― муфта вимикання зчеплення; 24 ― кожух зчеплення; 25 ― кришка переднього підшипника первинного вала з направляючою втулкою; 26 ― первинний вал коробки передач.
ОГЛЯД І ДЕФЕКТОВКА ДЕТАЛЕЙ ЗЧЕПЛЕННЯ
Очистіть від пилу і бруду натискний і ведений диски, а також робочу поверхню маховика.
Огляньте ведений диск. Тріщини на деталях веденого диска не допускаються. Перевірте знос фрикційних накладок 1. Якщо головки заклепок 2 втоплені менше ніж на 0,2 мм, поверхня фрикційних накладок замаслена або ослаблені заклепувальні з'єднання, то замініть ведений диск (або фрикційні накладки). Перевірте надійність фіксації демпферных пружин 3 в гніздах ступиці веденого диска. Якщо пружини зламані, замініть диск. На фрикційної шайби 4, розташованої під натискною пружиною 5 гасителя крутильних коливань, не повинно бути слідів зносу, перегріву або механічних пошкоджень. Перевірте биття веденого диска в площині тертя, якщо при візуальному огляді виявлено його жолоблення. Якщо биття більше 0,7 мм, замініть диск.
З. Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска. При наявності глибоких рисок, явних слідів зносу і перегріву при ослабленні заклепочных з'єднань деталей, замініть дефектні вузли.
ПРИМІТКА
Поверхня натискного диска і маховика при наявності на них задирів і кільцевих рисокможно відновити проточкою і шліфуванням, але товщина натискного диска після обробки повинна бути не менше 14 ,0 мм, а товщина маховика (розмір від обробленої поверхні до площини прилягання до фланця колінчастого вала) - не менше 19 мм. В цьому випадку після складання перевірте на спеціальному пристосуванні нажимний зусилля і розташування кінців пелюстків діафрагменної пружини.
Основні | |
---|---|
Виробник | Заволзький моторний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |