5 860 ₴
ЗНЯТТЯ І УСТАНОВКА КАРБЮРАТОРА ДВИГУНІВ
З М З -4 0 2 5 , З М З -4 0 2 6 ,
ЗМ З-4061 І З М З -40 6 3
Багато несправності карбюратора можна усунути, не знімаючи його з двигуна і лише частково розібравши. Зазвичай карбюратор розбирають частково при непередбачених відмовах і разрегулировании. До таких дефектів можна віднести порушення в роботі дозуючих елементів системи холостого ходу та перехідної системи, клапана подачі палива, пускового пристрою, прискорювального насоса, осмоление елементів системи вентиляції картера та ін. Якщо виявлений дефект неможливо усунути, не знімаючи карбюратора з двигуна, його необхідно демонтувати. Надалі карбюратор можна частково або повністю розібрати. Крім того, знімають карбюратор для регулювання важільного механізму привода дросельних заслінок і для ретельного промивання. Перш ніж зняти карбюратор, твердо переконайтеся в тому, що дефект правильно визначено. Вам п отре б ую ться: ключ гай чі «на 7», «8»,
«на 10», «на 13», викрутка.
1. Зніміть повітряний фільтр.
2. Виверніть гвинт 3 кріплення гнучкої тяги 2 до важеля приводу повітряної заслінки, виверніть гвинт 1 кріплення тяги до кронштейна і від'єднайте тягу від карбюратора. Відверніть гайку 4 кріплення гнучкої тяги акселератора до сектору приводу дросельних заслінок, посуньте сальник 7, відверніть гайку 6 і вийміть тягу 5 з кронштейна і сектора приводу дросельних заслінок.
3.Послабивши стяжні хомути, зніміть зі штуцерів карбюратора шланги подачі 2 і зливу палива 3, шланг 1 системи вентиляції картера, вакуумний шланг управління економайзером примусового холостого ходу (ЕПХХ) із зворотного боку карбюратора і шланги до електромагнітного клапану системи ЕПХХ 5, до вакуум - коректора розподільника запалювання 7 і до термовыключателю рециркуляції відпрацьованих газів 4. Від'єднайте дроти від 6 мікровимикача системи ЕПХХ.
4. Отверните четыре гайки А крепления карбюратора к впускной трубе, снимите кронштейн Б тяги акселератора и демонтируйте карбюратор.
5. Установите карбюратор в порядке, обратном снятию.
ПОЛЕЗНЫЙ СОВЕТ
Закрепляя карбюратор на двигателе, соблюдайте два основных правила:
- во время затяжки гаек крепления карбюратора двигатель должен быть холодным. Если
эту операцию провести на прогретом двигателе, после остывания соединение ослабнет и под карбюратор в систему впуска будет подсасываться лишний воздух, нарушающий нормальную работу двигателя;
- гайки поступово підтягуйте хрест-навхрест без надмірних зусиль. При занадто сильному затягуванні гайок деформується фланець корпусу карбюратора, розтріскується теплоізоляційна прокладка між ним і корпусом дросельних заслінок, між ними з'являється не компенсується навіть новою прокладкою зазор, через який також подсасывется повітря.
6.П ісля встановлення карбюратора відрегулюйте рівень палива в поплавковій камері, пусковий пристрій і систему холостого ходу
Основні | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Країна виробник | Україна |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |