490 ₴
Клапани продаються в комплекті по чотири штуки.
Кілька слів про виймання та притирання клапанів.
Після розбирання головки блока циліндрів промийте всі деталі в бензині, протріть і висушіть. Очистьте камери згоряння від нагару та оцініть технічний стан деталей головки.
1. Огляньте головку блока циліндрів. Якщо на перемичках між сідлами клапанів або на стінках камер згоряння є тріщини, сліди прогару, замініть головку блока.
2. Перевірте за допомогою металевої лінійки та щупів, чи не порушена плоскість поверхні головки, що прилягає до блока. Для цього поставте лінійку ребром на поверхню головки посередині вздовж, потім поперек і по діагонах і виміряйте щупами зазор між площиною головки та лінійкою. Якщо проміжок більший 0,1 мм, замініть головку
З. Огляньте клапани. У разі виявлення на робочому фасці клапана тріщин, короблення головки клапана, прогоряння, деформації стрижня замініть клапан. Незначні ризики та подряпини на робочій фасці клапана можна вивести притиранням. Для притирання клапанів зручніше користуватися спеціальним механічним пристосуванням (реверсивний дриль).
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Не притирайте клапани за допомогою високообертової нереверсивної електродрилі, оскільки водночас домогтися високоякісної поверхні (без круглих рисунок) притираних фасок не вдасться. Крім того, можливе надмірне стирання здатних контактувати поверхонь клапана та сідла, що призведе до погіршення герметичності та швидкої прогари клапанів.
Крім того, у продажу є ручні тримачі клапана. Якщо немає пристосувань, можна скористатися пристосуванням, виготовленим за кресленням (мал. 5.10).
Притирайте клапан до сідла в такий спосіб:
- нанесіть на фаску клапана суцільний тонкий шар притирання, що являє собою суміш дрібного абразивного порошку з моторною оливою;
ЗАСТОСУВАННЯ
Спочатку приготуйте густу суміш, що містить багато абразиву. у міру притирання клапана робіть суміш усе жижі. Завантажуйте притирання на чистій олії.
― надіньте на стрижень клапана попередньо підібрану пружину та вставте клапан у напрямну втулку з боку камери згоряння, змазнувши стрижень клапана шаром графітного мастила;
Рис. 5 .1 0 . Пристосування для притирання клапанів:
1 — металевий стрижень; 2 — гумовий шланг;
3 — гвинтові хомути
ЗАСТОСУВАННЯ
Графітне мастило оберігає напрямну втулку від потрапляння в її отвори абразиву з притирання та полегшує обертання клапана під час притирання.
-Знаходьте на стрижень клапана пристосування для притирання клапанів (см рис. 5.10) або шматок шланга відповідного
діаметра (для з'єднання стрижня клапана з патроном спеціальної реверсивної дриля);
-ввімкнувши дриль на мінімальну частоту обертання (в реверсивному режимі) або обертають пристосування (в разі ручного притирання) поперемінно в обидва боки на півоборота, притріть клапан, періодично притискаючи його до сідла, то послаблюючи зусилля притиснення.
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Якщо немає будь-якого пристосування, притерти клапан можна за допомогою гумки, притискаючи та повертаючи їм клапан. Ослаблюйте притискання клапана, натискаючи інший і рукою на торець його стрижня.
Притирайте клапан до появи на його фасці матово-сірого безперервного однотонного пояска завширшки не менш ніж 1,0 мм, на сідлі клапана після притирання має з'явитися матовий поясок завширшки не менш ніж 0,9 мм.
Після притирання ретельно протріть клапан і сідло чистою ганчіркою та промийте для видалення залишків притирання. Перевірте герметичність клапана, для чого встановіть його в головку з пружинами та сухарями. Потім покладіть головку набік і залийте гас у той канал, який закритий клапаном. Якщо впродовж 3 хв гас не просочиться в камеру
згоряння, клапан герметичний.
Основні | |
---|---|
Виробник | Челябінський машинобудівний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |