112 ₴
РЕГУЛЮВАННЯ ЗАЗОРІВ В ПРИВОДІ КЛАПАНІВ
Про необхідність регулювання зазорів в приводі клапанів свідчить виразний гучний стукіт, чутний при роботі
двигуна на холостому ходу (при закритому капоті) з місця водія. Збільшені зазори не приводять до аварійних поломок двигуна, але викликають посилений знос деталей клапанного механізму. Зазори між коромислами і клапанами
регулюють на холодному двигуні при затягнутих необхідним моментом гайки кріплення головки блоку циліндрів і гайки кріплення стійок осі коромисел клапанів.
Вам будуть потрібні: ключі «на 10», «11»
(або викрутка), «на 14», набір щупів.
1. Від'єднайте шланг У вентиляції картера від патрубка на кришці головки блоку. Виверніть шість болтів А і зніміть кришку Б разом з прокладкою.
2. Встановіть поршень 1-го циліндра у ВМТ такту стиснення, для чого поверніть колінчастий вал так, щоб третя мітка на демпферної частини шківа сполучилася з припливом на кришці розподільних шестерень. При цьому впускний і випускний клапани будуть закриті і коромисла клапанів можуть вільно погойдуватися.
ПРИМІТКА
Першою вважається мітка, яка раніше підходить до припливу при обертанні шківа-демпфера колінчастого вала.
3.Перевірте щупом 5 зазор між коромислом 4 і клапаном. При нормальному зазорі (табл. 5.1) щуп повинен переміщатися між коромислом і торцем клапана з невеликим зусиллям. Якщо зазор відрізняється від зазначеного в табл. 5.1, відгорніть контргайку 2 ключем 1, утримуючи регулювальний гвинт 3 від провертання, ключем 6 (або викруткою, вставленої в шліц). Потім, обертаючи регулювальний гвинт 3 ключем 6 (або викруткою, вставленої в шліц), відрегулюйте зазор,
періодично перевіряючи його щупом 5. Після цього, утримуючи регулювальний гвинт 3, затягніть контргайку 2. Ще раз перевірте щупом зазор. Таким же чином відрегулюйте зазор на іншому клапані 1-го циліндра.
4. Проверніть колінчастий вал на півоберта (180°) і відрегулювати зазори в приводі клапанів 2-го циліндра.
5.Проверніть колінчастий вал ще на півоберта (180°) і відрегулювати зазори в приводі клапанів 4-го циліндра.
6. Проверніть колінчастий вал ще на півоберта (180°) і відрегулювати зазори в приводі клапанів 3-го циліндра
КОРИСНІ ПОРАДИ
Відрегулювати зазори в приводі клапанів при деякій навичці можна також за два повороту колінчастого вала:
1) встановіть поршень 1-го циліндра у вмт такту стиснення і в цьому положенні відрегулювати зазори в приводі впускного і випускного клапанів 1-го циліндра, випускного клапана 2-го циліндра і впускного клапана 3-го циліндра;
2) поверніть колінчастий вал на один оборот (360°) і відрегулювати зазори в приводі впускного і випускного клапанів 4-го циліндра, впускного клапана 2-го циліндра і випускного клапана 3-го циліндра.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Виробник | УАЗ |