352 ₴
Система опалення розрахована на безперервну роботу протягом довгого часу і забезпечує багаторазовий обмін
повітря в кабіні, необхідну швидкість і температуру повітря в холодну пору року. Система опалення складається з основного 5 (рис.) і додаткового 4 (на автомобілях з двома рядами сидінь і автобусах) опалювачів. У ній використовується рідину з системи охолодження двигуна.
ПРИМІТКА
Система опалення почне ефективно працювати
тільки після того, як температура
охолоджуючої рідини в двигуні стане
вище 80 С.
Опалення забезпечується повітрям, підігрітим в радіаторах опалювачів. Зовнішнє повітря проходить в основний опалювач
через сітку, розташовану між вітровим склом і капотом, змінює напрямок і відділяється від дощової води.
Потім повітря з короба потрапляє в кожух нагрівника, а потім в залежності від положення заслінок підмішування
надходить або через радіатор отопітеля, або через лівий і правий повітророзподільники в димарі і далі
розподіляється за схемою. У кабіні автомобіля з трьома рядами сидінь на підлозі за пасажирським сидінням (або
під ним розташований додатковий обігрівач. В автобусах додатковий опалювач встановлений на підлозі під сидінням в передній частині пасажирського салону. Додатковий обігрівач працює в режимі внутрішнього використання
повітря. Неодноразове проходження внутрішнього повітря через радіатор отопітеля забезпечує високу інтенсивність
прогрівання кабіни (салону). Пристрій додаткового обігрівача В системі опалення зазначених автомобілів
застосований електронасос 3 (див. рис.13.1) забезпечує збільшення витрати рідини в системі, що поліпшує прогрів кабіни (салону). Система вентиляції призначена для створення нормального мікроклімату в кабіні при експлуатації автомобіля в літній час року. Примусова припливна вентиляція здійснюється через систему опалення при закритому крані отопітеля і піднятих склі дверей кабіни і використовується в жарку погоду при малих швидкостях руху автомобіля на стоянці або під час руху по курній дорозі при включеному вентиляторі нагрівника рукоятку перемикача 30. Припливна вентиляція здійснюється за рахунок швидкісного напору повітря при швидкості руху
автомобіля більше 50 км/ч. Витяжна вентиляція здійснюється через щілини, розташовані на внутрішніх панелях і в нижній частині дверей кабіни, а також через вентиляційні вікна на задніх стійках боковин.
Схема системи опалення : I - схема системи опалення автомобілів з одним рядом сидінь; I I - схема системи опалення автомобілів з двома рядами сидінь
і автобусів; 1 - водяний насос; 2 - кран отопітеля з електроприводом; 3 - електронасос системи опалення; 4 - додатковий опалювач; 5 - основний опалювач; 6 - відвідний
шланг радіатора нагрівника; 7 - заглушка; 8 - водяна сорочка системи охолодження двигуна
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |