1 563 ₴
Багато несправності карбюратора можна усунути, не знімаючи його з двигуна і лише частково розібравши. Зазвичай карбюратор розбирають частково при непередбачених відмовах і разрегулировании. До таких дефектів можна віднести порушення в роботі дозуючих елементів системи холостого ходу та перехідної системи, клапана подачі палива, пускового пристрою, прискорювального насоса, осмоление елементів системи вентиляції картера та ін. Якщо виявлений дефект неможливо усунути, не знімаючи карбюратора з двигуна, його необхідно демонтувати. Надалі карбюратор можна частково або повністю розібрати. Крім того, знімають карбюратор для регулювання важільного механізму привода дросельних заслінок і для ретельного промивання. Перш ніж зняти карбюратор, твердо переконайтеся в тому, що дефект правильно визначено.
КОРИСНІ ПОРАДИ З ПРОМИВАННЯ КАРБЮРАТОРА І ОЧИЩЕННЯ ДОЗУЮ ЧИХ ЕЛЕМЕНТІВ ДВИГУНІВ
ЗМЗ -4025, ЗМЗ -4026, ЗМЗ-4061 І ЗМЗ -4063.
Промивання карбюратора на відміну від миття інших агрегатів є таким же важливим засобом підтримки працездатності карбюратора, як і регулювання. Принцип роботи карбюратора, заснований на русі палива і повітря у вузьких каналах, визначає необхідність постійно підтримувати чистоту і всередині і зовні. Маслянисті відкладення на зовнішній поверхні карбюратора ніякого впливу на його роботу не роблять так як вони не можуть потрапити всередину, але товстий шар забруднень на важільному механізмі може погіршити рухливість важелів і тяг У цьому разі, а також перед розбиранням карбюратора, навіть часткової, його зовнішню поверхню необхідно промити. Але пам'ятайте, що при кожному митті, навіть самої ретельної, в прироблені тертьові пари важільного механізму потрапляє додаткова кількість абразиву і піску, тому не радимо занадто часто мити карбюратор. З цих же причин краще не змащувати важільний механізм. Для зовнішньої мийки карбюратора можна використовувати неетилований бензин, гас
або дизельне паливо. З міркувань протипожежної безпеки краще, однак, користуватися спеціальними миючими засобами в аерозольній упаковці, які змиваються водою разом із забрудненнями.
Після миття продуйте поверхню карбюратора стисненим повітрям
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Внутрішні порожнини неразобранного карбюратор не можна продувати сильним струменем стисненого повітря, оскільки можна пошкодити
поплавковий механізм. Внутрішні поверхні і деталі промивайте тими ж рідинами, що і зовнішні.
Але так як бензин і гас погано розчиняють лакообразные відкладення в повітряних каналах і жиклерах, більш ефективно використовувати розчинники марок 646-649, ацетон, дихлоретан, амілацетат і різні спирти.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не промивайте неразобранный карбюратор розчинниками, ацетоном, дихлорэтаном і т. п. При випадковому попаданні всередину вони розчиняють полімерні та гумові матеріали, з яких виготовлені деякі прокладки і діафрагми, і карбюратор виходить з ладу. З цієї ж е причини при митті розібраного карбюратора ці деталі зніміть і промийте окремо тільки в бензині. Останнім часом широко поширені так звані «Очисники карбюратора»
в аерозольних упаковках. Ці високоефективні сполуки, що містять комплекс сильнодіючих розчинників і миючих присадок, згідно інструкції покладається впорскувати безпосередньо в карбюратор, знявши кришку повітряного фільтра. Вони практично миттєво розчиняють щільні лакообразные забруднення в повітряних каналах і жиклерах.
Але користуйтеся ними дуже обережно і тільки в тих випадках, коли потрібно терміново пустити зупинився із-за надмірного забруднення карбюратора двигун. При надмірному скупченні забруднень в карбюраторі і великий
порції очисника забруднення розпушуються і миттєво забивають усі повітряні итопливные канали, в результаті задовільно працював карбюратор вимагає повного розбирання для ретельного промивання.
Кроме того, у долго работавшего карбюратора возникшие со временем неплотности в разъемах постепенно забиваются частицами пыли, играющими в данном случае роль дополнительного уплотнения. Очиститель вымоет эти частицы, и нормальная работа карбюратора без замены прокладок и уплотнителей будет невозможна. По этой причине лучше использовать это высокоэффективное средство для промывки разобранного карбюратора. Всегда
строго соблюдайте одно из главных правил промывки карбюратора - никогда не протирайте
вымытые детали, особенно жиклеры, пусть лежат на абсолютно чистой ветоши и сохнут. Даже малозаметная
ворсинка, попав, например, в топливный жиклер системы холостого хода, полностью прекратит топливоподачу и остановит
двигатель. После мойки сушите детали только продувкой сильной струей сжатого воздуха. По этой же причине не удаляйте ветошью осадок на дне поплавковой камеры. После этого продуйте ее сжатым воздухом. Нет
необходимости слишком часто вскрывать карбюратор для промывки поплавковой камеры только в профилактических целях. Отложения на дне камеры накапливаются плотным слоем, а сравнительно высокое расположение главных топливных жиклеров над дном камеры не дает им попасть в каналы карбюратора. Отложения могут накапливаться годами на дне
поплавковой камеры, не оказывая влияния на работу карбюратора. Если же их стало так много, что появились явные признаки засорения главных топливных жиклеров, лишь промывкой дна камеры исправить положение
не вдасться. У цьому випадку буде потрібно більш поглиблена розбирання карбюратора для його більш ретельної промивки
Основні | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Країна виробник | Україна |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |