Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1761 відгук
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Нижня частина карбюратора К-151С двигун ЗМЗ 402, 4025, 4026 (виробництво ПЕКАР)
влево
  • Нижня частина карбюратора К-151С двигун ЗМЗ 402, 4025, 4026 (виробництво ПЕКАР), фото 3
вправо

Нижня частина карбюратора К-151С двигун ЗМЗ 402, 4025, 4026 (виробництво ПЕКАР)

  • Немає в наявності
  • Код: К151С-1107100

10 645 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Багато несправності карбюратора можна усунути, не знімаючи його з двигуна і лише частково розібравши. Зазвичай карбюратор розбирають частково при непередбачених відмовах і разрегулировании. До таких дефектів можна віднести порушення в роботі дозуючих елементів системи холостого ходу та перехідної системи, клапана подачі палива, пускового пристрою, прискорювального насоса, осмоление елементів системи вентиляції картера та ін. Якщо виявлений дефект неможливо усунути, не знімаючи карбюратора з двигуна, його необхідно демонтувати. Надалі карбюратор можна частково або повністю розібрати. Крім того, знімають карбюратор для регулювання важільного механізму привода дросельних заслінок і для ретельного промивання. Перш ніж зняти карбюратор, твердо переконайтеся в тому, що дефект правильно визначено.

КОРИСНІ ПОРАДИ З ПРОМИВАННЯ КАРБЮРАТОРА І ОЧИЩЕННЯ ДОЗУЮ ЧИХ ЕЛЕМЕНТІВ ДВИГУНІВ
ЗМЗ -4025, ЗМЗ -4026, ЗМЗ-4061 І ЗМЗ -4063.

Промивання карбюратора на відміну від миття інших агрегатів є таким же важливим засобом підтримки працездатності карбюратора, як і регулювання. Принцип роботи карбюратора, заснований на русі палива і повітря у вузьких каналах, визначає необхідність постійно підтримувати чистоту і всередині і зовні. Маслянисті відкладення на зовнішній поверхні карбюратора ніякого впливу на його роботу не роблять так як вони не можуть потрапити всередину, але товстий шар забруднень на важільному механізмі може погіршити рухливість важелів і тяг У цьому разі, а також перед розбиранням карбюратора, навіть часткової, його зовнішню поверхню необхідно промити. Але пам'ятайте, що при кожному митті, навіть самої ретельної, в прироблені тертьові пари важільного механізму потрапляє додаткова кількість абразиву і піску, тому не радимо занадто часто мити карбюратор. З цих же причин краще не змащувати важільний механізм. Для зовнішньої мийки карбюратора можна використовувати неетилований бензин, гас
або дизельне паливо. З міркувань протипожежної безпеки краще, однак, користуватися спеціальними миючими засобами в аерозольній упаковці, які змиваються водою разом із забрудненнями.
Після миття продуйте поверхню карбюратора стисненим повітрям

ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Внутрішні порожнини неразобранного карбюратор не можна продувати сильним струменем стисненого повітря, оскільки можна пошкодити
поплавковий механізм. Внутрішні поверхні і деталі промивайте тими ж рідинами, що і зовнішні.
Але так як бензин і гас погано розчиняють лакообразные відкладення в повітряних каналах і жиклерах, більш ефективно використовувати розчинники марок 646-649, ацетон, дихлоретан, амілацетат і різні спирти.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не промивайте неразобранный карбюратор розчинниками, ацетоном, дихлорэтаном і т. п. При випадковому попаданні всередину вони розчиняють полімерні та гумові матеріали, з яких виготовлені деякі прокладки і діафрагми, і карбюратор виходить з ладу. З цієї ж е причини при митті розібраного карбюратора ці деталі зніміть і промийте окремо тільки в бензині. Останнім часом широко поширені так звані «Очисники карбюратора»
в аэрозольных упаковках. Эти высокоэффективные составы, содержащие комплекс сильнодействующих растворителей и моющих присадок, согласно инструкции полагается впрыскивать непосредственно в карбюратор, сняв крышку воздушного фильтра. Они практически мгновенно растворяют плотные лакообразные загрязнения в воздушных каналах и жиклерах.
Но пользуйтесь ими очень аккуратно и только в тех случаях, когда требуется срочно пустить остановившийся из-за чрезмерного загрязнения карбюратора двигатель. При чрезмерном скоплении загрязнений в карбюраторе и большой
порції очисника забруднення розпушуються і миттєво забивають усі повітряні итопливные канали, в результаті задовільно працював карбюратор вимагає повного розбирання для ретельного промивання.
Крім того, у довго працював карбюратора виникли з часом нещільності в роз'ємах поступово забиваються частинками пилу, грають в даному випадку роль додаткового ущільнення. Очищувач вимиє ці частинки, і нормальна робота карбюратора без заміни прокладок і ущільнювачів буде неможлива. З цієї причини краще використовувати це високоефективний засіб для промивки розібраного карбюратора. Завжди
суворо дотримуйтесь одне з головних правил промивання карбюратора - ніколи не протирайте
вымытые детали, особенно жиклеры, пусть лежат  на абсолютно чистой ветоши и сохнут. Даже малозаметная
ворсинка, попав, например, в топливный жиклер системы холостого хода, полностью прекратит топливоподачу и остановит
двигатель. После мойки сушите детали только продувкой сильной струей сжатого воздуха. По этой же причине не удаляйте ветошью осадок на дне поплавковой камеры. После этого продуйте ее сжатым воздухом. Нет
необходимости слишком часто вскрывать карбюратор для промывки поплавковой камеры только в профилактических целях. Отложения на дне камеры накапливаются плотным слоем, а сравнительно высокое расположение главных топливных жиклеров над дном камеры не дает им попасть в каналы карбюратора. Отложения могут накапливаться годами на дне
поплавковой камеры, не оказывая влияния на работу карбюратора. Если же их стало так много, что появились явные признаки засорения главных топливных жиклеров, лишь промывкой дна камеры исправить положение
не вдасться. У цьому випадку буде потрібно більш поглиблена розбирання карбюратора для його більш ретельної промивки

Основні
ВиробникПекар
Країна виробникУкраїна
Кількість камер карбюратораДвокамерні
МаркаГАЗ
МодельГазель
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюГазель
СтанНовий
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
Інформація для замовлення
  • Ціна: 10 645 ₴
Нижня частина карбюратора К-151С двигун ЗМЗ 402, 4025, 4026 (виробництво ПЕКАР)Нижня частина карбюратора К-151С двигун ЗМЗ 402, 4025, 4026 (виробництво ПЕКАР)
Немає в наявності
10 645 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner