770 ₴
Зняття підрульових перемикачів, з'єднувача перемикачів і барабанного пристрою спірального кабелю
Роботу проводимо при заміні підрульових перемикачів, з'єднувача перемикачів, реле-переривника покажчиків повороту і аварійної сигналізації, пристрої барабанного спірального кабелю. Від'єднуємо клему дроти
від «мінусового» виведення акумуляторної батареї. Зняти підрульові перемикачі можна не знімаючи рульове колесо.
Для наочності робота показана зі знятим рульовим колесом.
Хрестоподібною викруткою відвертаємо чотири саморіза, що з'єднують верхній і нижній кожухи рульової колонки.
Хрестоподібною викруткою відвертаємо два гвинти кріплення нижнього кожуха до вимикача запалювання.
Розташування точок кріплення кожухів рульової колонки: 1 – саморізи кріплення кожухів між собою; 2 – гвинти кріплення нижнього кожуха
Знімаємо нижній кожух рульової колонки. Піднімаючи передню частину верхнього кожуха рульової колонки...
...і, зсунувши кожух до рульового колеса...
...знімаємо верхній кожух рульової колонки.
Витягуємо джгути проводів підрульових перемикачів з-під панелі приладів.
Шлицевой викруткою відвертаємо два гвинти кріплення правого підрульового перемикача (для наочності показано на знятому блоці перемикачів).
Знімаємо правий підрульовий перемикач, виводячи проводу перемикача з колодкою з з'єднувача перемикачів.
Аналогічно знімаємо лівий підрульовий перемикач.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Avtoarmatura |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Модель | Газель |
Стан | Новий |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |