1 076 ₴
РЕМОНТ КАРБЮРАТОРА ДВІГАТЕЛЕЙ ЗМЗ-4025, ЗМЗ-4026, ЗМЗ-4061 і ЗМЗ -4063.
Розбирати карбюратор треба тільки в крайньому разі, якщо промивання та продувка стисненим повітрям без розбирання не усувають заїдання дросельних і повітряних заслінок і не призводять до повного очищення жиклерів і каналів від відкладень.
Вам споживається: головка «на 10», ключі «на 12», «на 22», викрутки з хрестоподібним і плоским лезом, пасатижі з тонким і губкам і, пінцет або круглогубці.
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Роботи з карбюратором проводьте на чистому верстаті, розкладайте зняті деталі так, щоб не переплутати їх під час збирання.
1. Від'єднайте тягу Б приводу повітряного заслінка від профільного важеля, вийнявши шплінт А з отвору на її вигнутому кінці.
2. Виверніть сім гвинтів кріплення кришки до корпусу та зніміть кришку карбюратора.
3. Ви повернете два гвинти кріплення корпусу дросельних заслінок і, вивівши із зачеплення сполучну серединку, зніміть
корпус.
4. Виверніть три гвинти А кріплення і зніміть кришку Б вакуумної діафрагми пускового пристрою карбюратора.
5. Зі зворотного боку кришки карбюратора виведіть із зачеплення з важелем пускового пристрою вигнутий кінець штока
діафрагми пускового пристрою карбюратора. Зніміть діафрагму А з кришки карбюратора.
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Рекомендуємо під час кожного розбирання карбюратора для підвищення надійності пускового пристрою замінювати діафрагм новою, позаяк деформована діафрагма під час повторного встановлення займе інше положення й матиме закладено знижений ресурс.
6. Від'єднайте відтяжну пружину 1 повітряної заслінки від пальця кришки. Виверніть два гвинти 2 кріплення і зніміть кришку 3 канали вентиляції поплавцевої камери. Виверніть гвинт 4 кріплення і зніміть розпилювач
5 екостату.
7. Акуратно зніміть із нижнього фланця корпусу теплоізоляційну прокладку
8. Виверніть два гвинти А кріплення і зніміть мікровимикач Б системи економ айзера примусового холостого
ходу.
9. Виверніть викруткою заглушку 1 отвори осі поплатка та вийміть розташовану під нею алюмінієву ущільнювальну шайбу. Пінцетом або круглогубцями вийміть вісь-плика та зніміть поплавець 4 і голку 3 запірного клапана. Виверніть сідло 2 з корпусу карбюратора.
10. Виверніть чотири гвинти кріплення і зніміть кришку прискорювального насоса разом із важелем.
ЗАСТОСУВАННЯ
Без крайньої потреби не випресовуйте з кришки вісь важеля приводу та не знімайте важіль.
11. Зніміть діафрагму прискорювального насоса та розташовану під нею витискну пружину
ЗАСТОСУВАННЯ
Під час кожної розбирання карбюратора або прискорювального насоса рекомендуємо замінювати його діафрагм новою, оскільки деформована діафрагма під час повторного встановлення займе інше положення й матиме закладений ресурс.
12. Виверніть порожнистий паливопровідний болт А і зніміть його разом із колектором Б і алюмінієвими ущільнювальними шайбами В. Вийміть з колектора Б паливопровідний болт А разом із сітчастим фільтром і зніміть з нього алюмінієві ущільнювальні шайби В.
13. Виверніть зі стінки поплавцевої камери зливний корок з ущільнювальною шайбою.
14. Виверніть із корпусу повітряні 3 і паливні 2 жиклери головної дозувальноїсистеми, повітряні жиклери 4 і 5 холостого ходу та перехідної системи. Виверніть розташовані з боків корпуси нарізні корки 1 і викрутіть паливні жиклери системи холостого ходу та перехідної системи, розташовані під пробками. Виверніть порожнистий
паливопровідний гвинт 6 кріплення розпилювача прискорювального насоса та зніміть розпилювач 7 разом з ущільнювальними алюмінієвими шайбами.
15. Виверніть три гвинти кріплення і зніміть із корпусу карбюратора блок А ЕПХ разом з ущільнювальною прокладкою.
16. За потреби заміни діафрагми ЕПХ виверніть чотири гвинти кріплення клапана ЕПХ і зніміть клапан у зборі. Потім акуратно відокремивши від діафрагми кришку клапана, вийміть з корпусу клапана діафрагму разом із пружиною.
17.Для розбирання механізму приводу дросельних заслінок потрібно повернути гайки кріплення деталей приводу на осях заслінок, попередньо промаркуючи розташування деталей на осях, і зняти деталі.
18.Після розбирання промийте деталі карбюратора спеціальною рідиною, ацетоном або розчинником нітрокрасок, потім продуйте стисненим повітрям усі канали в деталях карбюратора.
Основні | |
---|---|
Марка | УАЗ |
Модель | Газель |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Країна виробник | Україна |
Сумісність | УАЗ 469 1971- |
Виробник | УАЗ |
Сумісність з маркою | УАЗ |