Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1764 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Ремонтний комплект карбюратора К-151Д Газель,Волга (виробництво ЧАЗ,Челябінськ)
влево
  • Ремонтний комплект карбюратора К-151Д Газель,Волга (виробництво ЧАЗ,Челябінськ), фото 3
вправо

Ремонтний комплект карбюратора К-151Д Газель,Волга (виробництво ЧАЗ,Челябінськ)

  • Немає в наявності
  • Код: К-151Д-1107910

567 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

РЕМОНТ КАРБЮРАТОРА ДВИГУНІВ ЗМЗ-4025, ЗМЗ-4026 , ЗМЗ-4061 І ЗМЗ -4063.

Розбирати карбюратор слід тільки в крайньому випадку, якщо промивання і продування стисненим повітрям без розбирання не усувають заїдання дросельної і повітряної заслінок і не призводять до повного очищення жиклерів і каналів від відкладень.
Вам будуть потрібні: головка «на 10», ключі «на 12», «на 22», викрутки з хрестоподібним і плоским лезом , пасатижі з тон кім і губок і, плоскогубці або круглогубці.

КОРИСНА ПОРАДА
Роботи з карбюратором проводите на чистомверстаке, розкладайте зняті деталі так, щоб не переплутати їх при складанні.

1. Від'єднайте тягу Б приводу повітряної заслінки від профільного важеля, вийнявши шплінт А з отвору на її вигнутому кінці.

2. Виверніть сім гвинтів кріплення кришки до корпусу і зніміть кришку карбюратора.

3.Ви поверніть два гвинти кріплення корпусу дросельних заслінок і, вивівши із зачеплення сполучну сережку, зніміть
корпус.

4. Виверніть три гвинти А кріплення і зніміть кришку Б вакуумної діафрагми пускового пристрою карбюратора.

5. На звороті кришки карбюратора виведіть із зачеплення з важелем пускового пристрою відігнутий кінець штока
діафрагми пускового пристрою карбюратора. Зніміть діафрагму А з кришки карбюратора.
КОРИСНА ПОРАДА
Рекомендуємо при кожній розбирання карбюратора для підвищення надійності пускового пристрою замінювати діафрагму нової, так як деформована працювала діафрагма при повторній установці займе іншу позицію, і буде мати завідомо знижений ресурс.

6. Від'єднайте оттяжную пружину 1 повітряної заслінки від пальця кришки. Виверніть два гвинти 2 кріплення і зніміть кришку 3 канали вентиляції поплавцевої камери. Виверніть гвинт 4 кріплення і зніміть розпилювач
5 еконостата.

7.Акуратно зніміть з нижнього фланця корпусу теплоізоляційну прокладку

8. Виверніть два гвинти А кріплення і зніміть мікровимикач Б системи економ айзера примусового холостого
ходу.

9. Виверніть викруткою заглушку 1 отвори осі поплавця і вийміть розташовану під нею алюмінієву ущільнювальну шайбу. Пінцетом або круглогубцями вийміть вісь поплавця і зніміть поплавець 4 і голку 3 запірного клапана. Виверніть сідло 2 з корпусу карбюратора.

10.Зніміть чотири гвинти кріплення і зніміть кришку прискорювального насоса разом з важелем.
ПРИМІТКА
Без крайньої необхідності не выпрессовывайте з кришки вісь важеля приводу і не знімайте важіль.

11. Зніміть діафрагму прискорювального насоса і розташовану під нею віджимну пружину
ПРИМІТКА
При кожній розбирання карбюратора або прискорювального насоса рекомендуємо замінювати його діафрагму нової, так як працювала деформована діафрагма при повторній установці займе іншу позицію, і буде мати завідомо знижений ресурс.

12.Виверніть пустотіла топливопроводящий болт А і зніміть його разом з колектором Б і алюмінієвими ущільнювальними шайбами Ст. Вийміть з колектора Б топливопроводящий болт А разом з сітчастим фільтром і зніміть з нього алюмінієві ущільнювальні шайби Ст.

13.Виверніть стінки з поплавкової камери зливну пробку з ущільнювальною шайбою.

14. Виверніть з корпусу повітряні 3 і паливні 2 жиклери головної дозирующейсистемы, повітряні жиклери 4 і 5 холостого ходу та перехідної системи. Відверніть розташовані з боків корпусу різьбові пробки 1 і виверніть паливні жиклери системи холостого ходу та перехідної системи розташовані під пробками. Виверніть порожниста
топливопроводящий гвинт 6 кріплення розпилювача прискорювального насоса і зніміть розпилювач 7 разом з ущільнювальними алюмінієвими шайбами.

15.Виверніть три гвинти кріплення і зніміть з корпуса карбюратора блок А ЕПХХ разом з ущільнювальною прокладкою.

16.При необхідності заміни діафрагми ЕПХХ зніміть чотири гвинти кріплення клапана ЕПХХ і зніміть клапан у зборі. Потім, акуратно відокремивши від діафрагми кришку клапана, вийміть з корпуса клапана діафрагму разом з пружиною.

17.Для розбирання механізму привода дросельних заслінок потрібно відвернути гайки кріплення деталей привода на осях заслінок, попередньо промаркировав розташування деталей на осях, і зняти деталі.

18.Після розбирання промийте деталі карбюратора спеціальною рідиною, ацетоном або розчинником нітрофарб, потім продуйте стисненим повітрям всі канали в деталях карбюратора.

Основні
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Тип запчастиниОригінал
Тип технікиВантажний автомобіль
СтанНовий
МодельГазель
Кількість камер карбюратораДвокамерні
Сумісність з маркоюГАЗ
Сумісність з моделлюГазель
Інформація для замовлення
  • Ціна: 567 ₴
Ремонтний комплект карбюратора К-151Д Газель,Волга (виробництво ЧАЗ,Челябінськ)Ремонтний комплект карбюратора К-151Д Газель,Волга (виробництво ЧАЗ,Челябінськ)
Немає в наявності
567 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner