126 ₴
Ремонт головного і робочого циліндра.
Від'єднайте в салоні штовхач від педалі зчеплення, відвернувши гайку А і вийнявши вісь Б штовхача з двома пластмасовими втулками. Відверніть дві гайки кріплення циліндра до щита передка і зніміть головний циліндр.
4.Піддягніть викруткою захисний ковпак,
посуньте його з корпусу циліндра і виверніть
навиворіт
5. Затисніть циліндр.
6.Зніміть стопорне кільце А, притримуючи
штовхач Б, і обережно виведіть штовхач
з циліндра.
7.Вийміть поршень А з манжетою Б.
8. Вийміть клапан поршня.
9.Зняти внутрішню манжету
Огляньте головний циліндр. Дзеркало головного циліндра не повинна мати рисок і корозії. Невеликі сліди корозії і незначний знос дзеркала циліндра усувайте шліфуванням або хонінгуванням з шорсткістю не нижче дев'ятого класу і значенням внутрішнього діаметра не більше 25,15 мм для робочого циліндра і 22,2 мм для головного циліндра (при обов'язковому застосуванні нових ущільнювальних манжет). При наявності даних дефектів замініть циліндр. На нарізних частинах циліндра не повинно бути механічних пошкоджень.Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Країна виробник | Україна |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |