166 ₴
Ремонт головного і робочого циліндра.
Від'єднайте в салоні штовхач від педалі зчеплення, відвернувши гайку А і вийнявши вісь Б штовхача з двома пластмасовими втулками. Відверніть дві гайки кріплення циліндра до щита передка і зніміть головний циліндр.
4.Піддягніть викруткою захисний ковпак,
посуньте його з корпусу циліндра і виверніть
навиворіт
5. Затисніть циліндр.
6.Зніміть стопорне кільце А, притримуючи
штовхач Б, і обережно виведіть штовхач
з циліндра.
7.Вийміть поршень А з манжетою Б.
8. Вийміть клапан поршня.
9.Зняти внутрішню манжету
Осмотрите главный цилиндр. Зеркало главного цилиндра не должно иметь рисок и коррозии. Небольшие следы коррозии и незначительный износ зеркала цилиндра устраняйте шлифовкой или хонингованием с шероховатостью не ниже девятого класса и значением внутреннего диаметра не более 25,15 мм для рабочего цилиндра и 22,2 мм для главного цилиндра (при обязательном применении новых уплотнительных манжет). При наличии данных дефектов замените цилиндр. На резьбовых частях цилиндра не должно быть механических повреждений.Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ПромТехПласт |
Країна виробник | Україна |
Матеріал | Силікон |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Волга, Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |