79 ₴
Ремонтний комплект повний з поршнями (д=32).
РЕМОНТ РОБОЧОГО ЦИЛІНДРА ГАЛЬМІВНОГО МЕХАНІЗМУ
ПЕРЕДНЬОГО КОЛЕСА
Вам буде потрібно ключ «на 10.
1. Зніміть з поршня теплоізоляційну прокладку, якщо передбачена її установка по комплектації.
2.Зніміть захисний чохол А поршня. Затисніть супорт у лещата з накладками губок з м'якого металу. Вийміть поршень Б з циліндра, подаючи стиснене повітря через штуцер для гальмівного шланга і притримуючи поршень рукою. Вийміть ущільнювальне кільце з циліндра, використовуючи дерев'яну лопатку Не застосовуйте металеві предмети, так як це може привести до пошкодження проточки циліндра під ущільнювальне кільце
3.Виверніть клапан для випуску повітря. Промийте поршень та циліндр свіжої гальмівною рідиною.
4.Огляньте робочі поверхні поршня і циліндра. При наявності на них слідів зносу і корозії замініть супорт в комплекті з поршнем.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Ущільнювальне кільце і захисний чохол поршня підлягають обов'язковій заміні.
5.Змастіть внутрішню поверхню циліндра свіжої гальмівною рідиною.
6.Змастіть нове кільце свіжої гальмівною рідиною і вставте в проточку циліндра.
7.Змастіть новий захисний чохол і поршень свіжої гальмівною рідиною. Надіньте чохол на задній кінець поршня і акуратно заправте чохол в проточку А корпусу. Не застосовуючи який-небудь інструмент вставити поршень в циліндр зусиллям пальців, заправивши крайку чохла в проточку на поршні.
8. Змастіть клапан випуску повітря свіжої гальмівною рідиною і вкрутіть її в корпус супорта.
Установка поршня в циліндр гальмового механізму
переднього колеса
РЕМОНТ РОБОЧОГО ЦИЛІНДРА ГАЛЬМІВНОГО МЕХАНІЗМУ ЗАДНЬОГО КОЛЕСА.
Вам будуть потрібні: ключ на 10 вертка.
1. Піддягніть викруткою і зніміть захисні ковпаки А з пінополіуретановими прокладками з обох сторін циліндра. Поверніть поршні Б на 90° в будь-яку сторону і вийміть з циліндрів. Виверніть при необхідності клапан випуску повітря.
2. Промийте деталі циліндра чистої гальмівною рідиною і висушіть.
3.3 еркало циліндра не повинна мати рисок, раковин і вогнищ корозії. При наявності дефектів замініть циліндр. На нарізних частинах циліндра не повинно бути механічних пошкоджень.
4.Манжети повинні бути пружними і еластичними. Надірвані, набряклі, з ризиками на робочих поверхнях і затверділі манжети замініть.
5.На поверхнях поршнів, дотичних з дзеркалом циліндра, не повинно бути слідів одностороннього зносу. В іншому випадку замініть циліндр в зборі.
6.Різьблення для гайки гальмівної трубки, болтів кріплення циліндра і клапана випуску повітря не повинна бути пошкоджена.
7.Змастіть внутрішню поверхню циліндра свіжої гальмівною рідиною.
8.Змастіть поршні 1 з манжетами
2 свежей тормозной жидкостью вставьте их в цилиндр так, чтобы выступы на задних концах поршней вошли в пазы
упорных колец 3, и поверните поршни на 90°. При установке поршней в цилиндр выдержите размер А, равный (11 ±0,5)
мм, для того, чтобы не перекрыть отверстие подачи торм озной ж идкости в цилиндр Смажьте свежей тормозной жидкостью защитные кольца 4 и установите их в цилиндр до упора в поршни. Выверните наружные кромки защитных колпаков 5 наизнанку
и установите их внутренней кромкой в пазы на поршнях. Заправьте наружные кромки защитных колпаков в наружные проточки
на цилиндре.
Робочий циліндр гальмового механізму
заднього колеса
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ЯЗРТИ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |