133 ₴
ПРОВЕРКА І ЗАМІНА РЕГУЛЯТОРА НАПРЯЖЕННЯ.
На автомобілі з двигунами ЗМЗ-4025 і ЗМЗ-4026 встановлюють генератори 16.3701 або 191.3701, необтяжені вбудованим регулятором напруги. Ці генератори працюють спільно з виносним транзисторним регулятором напруги типу 13.3702-01 або 50.3702, які мають електронний захист від короткого замикання в ланцюзі обмотування збудження генератора. Регулятор встановлений у підкапотному просторі та прикріплений до бризковика моторного
відсіку двома гайками. Регулятор забезпечує напругу заряджання акумуляторної батареї 13,4-14,7 В за частоти обертання генератора 2800-12 000 хв-1, що відповідає частоті обертання колінчастого вала двигуна 1400-6000 хв-1, навантаженню 5-40 А та температурі від -2 0 до +80 °C. На клемах «Ш» і «-» регулятора падіння напруги має бути не більш ніж 1,6 В за струму 4 А в ланцюзі обмотування збудження генератора та температури +20 °C.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Перед перевіркою регулятора переконайтеся, що натяг ременя генератора відповідає нормі, а регулятор має гарний контакт із «масою» (у разі потреби відрегулюйте натяг ременя й підтягніть гайки кріплення регулятора до кузова).
Не треба під'єднувати додаткові споживачі електроенергії до ланцюга живлення обмотки збудження генератора, так і напруга генератора сильно зростає.
1. Перед перевіркою регулятора напруги перевірте стан дротів і надійність з'єднань між генератором, регулятором напруги й акумуляторною батареєю.т Бережте врахувати, що брак зарядного струму може бути викликаний спрацьовуванням схеми захисту регулятора у разі короткого замикання в ланцюзі обмотування збудження генератора. У разі усунення короткого замикання робота регулятора напруги відновлюється.
2. Регулятор напруги можна перевірити на стенді мод. 532М або безпосередньо на автомобілі. Для перевірки на автомобілі потрібен вольтметр постійного струму з межею вимірювання до 2 0-3 0 В і ціною поділки 0,1-0,2 В. Порожніть двигун і, підтримуючи частоту обертання колінчастого вала двигуна 1700-2000 хв-1, увімкніть ближнє світло фар. Водночас сила струму заряджання за амперметром має бути не більш ніж 10 А. Якщо амперметр показує силу зарядного струму вище 10 А, вимкніть ближнє світло фар і габаритні вогні. Виміряйте напругу на клемі «+» акумуляторної батареї, вона має бути 13,9-14,6 В за температури регулятора +20 °C. Якщо напруга відрізняється від зазначених значень
означає, регулятор напруги несправний і його потрібно замінити.
3. Для заміни регулятора напруги від'єднає від нього колодку Б джгута дротів, відверніть дві гайки А кріплення і зніміть регулятор.
4. Встановіть регулятор напруги в порядку, зворотному знятті.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |