347 ₴
ПРОВЕРКА І ЗАМІНА РЕГУЛЯТОРА НАПРЯЖЕННЯ.
На автомобілі з двигунами ЗМЗ-4025 і ЗМЗ-4026 встановлюють генератори 16.3701 або 191.3701, необтяжені вбудованим регулятором напруги. Ці генератори працюють спільно з виносним транзисторним регулятором напруги типу 13.3702-01 або 50.3702, що мають електронний захист від короткого замикання в ланцюзі обмотування збудження генератора. Регулятор встановлений у підкапотному просторі та прикріплений до бризковика моторного
відсіку двома гайками. Регулятор забезпечує напругу заряджання акумуляторної батареї 13,4-14,7 В за частоти обертання генератора 2800-12 000 хв-1, що відповідає частоті обертання колінчастого вала двигуна 1400-6000 хв-1, навантаженню 5-40 А та температурі від -2 0 до +80 °C. На клемах «Ш» і «-» регулятора падіння напруги має бути не більш ніж 1,6 В за струму 4 А в ланцюзі обмотування збудження генератора та температури +20 °C.
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Перед перевіркою регулятора переконайтеся, що натяг ременя генератора відповідає нормі, а регулятор має гарний контакт із «масою» (у разі потреби відрегулюйте натяг ременя та підтягніть гайки кріплення регулятора до кузова).
Не треба під'єднувати додаткові споживачі електроенергії до ланцюга живлення обмотки збудження генератора, так і напруга генератора сильно зростає.
1. Перед перевіркою регулятора напруги перевірте стан дротів і надійність з'єднань між генератором, регулятором напруги й акумуляторною батареєю.т Надихає врахувати, що брак зарядного струму може бути викликаний спрацьовуванням схеми захисту регулятора у разі короткого замикання в ланцюзі обмотування збудження генератора. У разі усунення короткого замикання робота регулятора напруги відновлюється.
2. Регулятор напруги можна перевірити на стенді мод. 532М або безпосередньо на автомобілі. Для перевірки на автомобілі потрібен вольтметр постійного струму з межею вимірювання до 2 0-3 0 В і ціною поділки 0,1-0,2 В. Порожніть двигун і, підтримуючи частоту обертання колінчастого вала двигуна 1700-2000 хв-1, увімкніть ближнє світло фар. Водночас сила струму заряджання за амперметром має бути не більш ніж 10 А. Якщо амперметр показує силу зарядного струму вище 10 А, вимкніть ближнє світло фар і габаритні вогні. Виміряйте напругу на клемі «+» акумуляторної батареї, вона має бути 13,9-14,6 В за температури регулятора +20 °C. Якщо напруга відрізняється від зазначених значень
означає, регулятор напруги несправний і його потрібно замінити.
3. Для заміни регулятора напруги від'єднає від нього колодку Б джгута дротів, відверніть дві гайки А кріплення і зніміть регулятор.
4. Встановіть регулятор напруги в порядку, зворотному знятті.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з моделлю | Газель |
Призначення | Реле генератора |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | АвтоТрейд |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |