1 010 ₴
Первинний огляд синхронізатора. Виявлення дефектів.
Перевірте стан синхронізаторів. При наявності відколів і забоїн на шліцах маточини і ковзної муфти, зносу сухарів
і поломки пружини синхронізатор замінюють. Перевірте стан блокуючих кілець синхронізаторів. При наявності забоїн і сколів на зубчастих вінцях, значною вироблення на конусах блокуючі кільця замініть. При підборі кільця синхронізатора до конусам шестерень I, II, III і V передач, передачі заднього ходу і первинного валу, зверніть увагу
на те, щоб кільця щільно, без гойдання прилягали до поверхонь конусів. Притрите кільця до конусам: поверхня контакту кільця з конусом повинна бути не менше 80%. Зовнішнє 1 (див. рис), середнє 2 і внутрішнє 3 кільця двухконусного синхронізатора I і II передач притирають одночасно, після притирання вони являють собою нерозривний комплект
(також, як і притерті шестерні і кільця одноконусных синхронізаторів інших передач). У стислому під навантаженням 10 кгс комплекті кілець двухконусного синхронізатора розбіжність торців А й У зовнішнього і внутрішнього кілець від положення в одній площині повинно бути не більше 0,1 мм
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | ГАЗ |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |