230 ₴
Особливості конструкції та заміна гальмівних трубок.
Рис. 9.1. Схема робочої гальмівної системи: 1 — гальмівний механізм заднього колеса; 2 — регулятор тиску;
3 — гальмівна трубка; 4 — вакуумний підсилювач; 5 — гальмівний механізм переднього колеса; 6 — головний гальмівний
циліндр; 7 — трійник; 8 — бачок головного гальмівного циліндра.
Виверніть зі зворотного боку гальмівного щита гайку А кріплення трубки та від'єднайте трубку Б від робочого гальмівного циліндра.
Заглуште отвір трубки. Виверніть два болти В кріплення і зніміть робочий гальмівний циліндр.
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Після тривалої експлуатації гайка гальмівної трубки «зростає» з трубкою в одне ціле та в разі спроби повернути гайку
трубка скручується й ламається. У цьому разі тільки трохи струсіть гайку трубки, потім викрутіть болти кріплення
циліндра та від'єднайте його від трубки, вивчаючи циліндр із гайки. Після від'єднання циліндра від трубки рухомість гайки, що звільнився, можна відновити, змочивши її гальмівною рідиною й провертаючи гайку ключем поперемінно
в обидва боки.
Основні | |
---|---|
Виробник | УАЗ |
Країна виробник | Україна |
Тип | Звичайний |
Марка | ГАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |