6 055 ₴
СНЯТТІ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ КАРБЮРАТОРА ДВІГАТЕЛЕЙ
З М З -4 0 2 5 , З М З -4 0 2 6 ,
ЗМ З-4061 И З М З -40 6 3
Багато несправностей карбюратора можна усунути, не знімаючи його з двигуна та лише частково розібравши. Зазвичай карбюратор розбирають частково у разі непередбачених відмов і розрегулювання. До таких дефектів можна віднести порушення в роботі дозувальних елементів системи холостого ходу та перехідної системи, клапану подавання палива, пускового пристрою, прискорювального насоса, омолодження елементів системи вентиляції картера та ін. Якщо виявлений дефект неможливо усунути, не знімаючи карбюратор із двигуна, його необхідно демонтувати. Надалі карбюратор можна частково або повністю розібрати. Крім того, карбюратор знімають для регулювання важільного механізму приводу дросильних заслінок і для ретельного промивання. Перш ніж зняти карбюратор, твердо переконайтеся в тому, що дефект правильно визначений. Вам на відрі б уюсю тсь: клю чи «на 7», «на 8»,
«на 10», «на 13», викрутка.
1. Зніміть повітряний фільтр.
2. Виверніть гвинт 3 кріплення гнучкої тяги 2 до важеля приводу повітряної заслінки, виверніть гвинт 1 кріплення тяги до кронштейна та від'єднайте тягу від карбюратора. Відверніть гайку 4 кріплення гнучкої тяги акселератора до сектора привода дросельних заслінок, посуньте сальник 7, відверніть гайку 6 і вийміть тягу 5 з кронштейна та сектору приводу дросильних заслінок.
3. Ослабивши стяжні хомути, зніміть зі штуцерів карбюратора шланги подавання 2 і зливу 3 палива, шланг 1 системи вентиляції картера, вакуумний шланг керування економайзером примусового холостого ходу (ЕПХХ) зі зворотного боку карбюратора та шланги до електромагнітному клапану системи ЕПХ 5, до вакуум-рекору розподілювача запалювання 7 і до термовимикача рециркуляції відпрацьованих газів 4. Від'єднайте дроти 6 від мікровимикача системи ЕПХХ.
4. Викрутіть чотири гайки А кріплення карбюратора до впускної труби, зніміть кронштейн Б тяги акселератора та демонтуйте карбюратор.
5. Встановіть карбюратор у порядку, зворотному знятті.
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Закріпляючи карбюратор на двигуні, дотримуйтеся двох основних правил:
― під час затягування гайок кріплення карбюратора двигун має бути холодним. Якщо
цю операцію провести на прогрітому двигуні, після остигання з'єднання послабить і під карбюратор у систему впуску підсмоктуватиметься зайве повітря, що порушує нормальну роботу двигуна;
― гайки поступово підтягуйте хрест-навхрест без надмірних зусиль. У разі занадто сильної затяжки гайок деформується фланець корпусу карбюратора, розтріскується теплоізоляційна прокладка між ним і корпусом дросильних заслінок, між ними з'являється не компенсований навіть новою прокладкою зазор, через який також підсмоктується повітря.
6.П ослю установлення карбюратора відрегулюйте рівень палива в поплавцевій камері, пусковий пристрій і систему холостого ходу
Основні | |
---|---|
Виробник | Пекар |
Країна виробник | Україна |
Кількість камер карбюратора | Двокамерні |
Марка | УАЗ |
Сумісність з маркою | УАЗ |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |