1 215 ₴
Клапана продаються в комплекті по чотири штуки.
Кілька слів про витягу і притирання клапанів.
Після розбирання головки блоку циліндрів промийте всі деталі в бензині, протріть і висушіть. Очистіть камери згоряння від нагару і оцініть технічний стан деталей головки.
1. Огляньте головку блоку циліндрів. Якщо на перемичках між сідлами клапанів або на стінках камер згоряння є тріщини, сліди прогару, замініть головку блоку.
2.Перевірте за допомогою металевої лінійки і щупів, не порушена площинність поверхні головки, прилеглої до блоку. Для цього поставте лінійку ребром на поверхню головки посередині вздовж, потім упоперек і по діагоналях і виміряйте щупами зазор між площиною головки і лінійкою. Якщо зазор більше 0,1 мм, замініть головку
З. Огляньте клапани. При виявленні на робочій фасці клапана тріщин, викривлення головки клапана, прогоряння, деформації стрижня замініть клапан. Незначні ризики і подряпини на робочій фасці клапана можна вивести притиранням. Для притирання клапанів найзручніше користуватися спеціальним механічним пристосуванням (реверсивної дрилем).
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
Не притирайте клапани з допомогою високооборотним нереверсивной електродрилі, так як при цьому домогтися високоякісної поверхні (без кругових рисок) притираемых фасок не вдасться. Крім того, можливе надмірне стирання контактуючих поверхонь клапана і сідла, що призведе до погіршення герметичності і швидкому прогару клапанів.
Крім того, у продажу є ручні власники клапана. При відсутності пристосувань можна скористатися пристосуванням, виготовленим за кресленням (рис. 5.10).
Притирайте клапан до сідла наступним чином:
- нанесіть на фаску клапана суцільний тонкий шар притиральної пасти, що представляє собою суміш дрібного абразивного порошку з моторним маслом;
ПРИМІТКА
Спочатку приготуйте густу суміш, що містить багато абразиву. по мірі притирання клапана робіть суміш всі рідині. Закінчуйте притирання на чистому олії.
― надіньте на стрижень клапана попередньо підібрану пружину й вставити клапан в направляючу втулку з боку камери згорання, змастивши стрижень клапана шаром графитной мастила;
Рис. 5 .1 0 . Пристосування для притирання клапанів:
1 ― металевий стрижень; 2 ― гумовий шланг;
3 ― гвинтові хомути
ПРИМІТКА
Графитная мастило оберігає напрямну втулку від попадання в її отвори абразиву з притиральної пасти і полегшує обертання клапана під час притирання.
-надіньте на стрижень клапана пристосування для притирання клапанів (див. рис. 5.10) або шматок шланга відповідного
діаметра (для з'єднання стрижня клапана з патроном спеціальної реверсивної дрилі);
-включивши дриль на мінімальну частоту обертання (у реверсному режимі) або обертають пристосування (у разі ручної притирання) поперемінно в обидві сторони на пів-обороту, притрите клапан, періодично то притискуючи його до сідла то послаблюючи зусилля притиснення.
КОРИСНА ПОРАДА
При відсутності будь-якого пристосування притерти клапан можна за допомогою ластику, притискаючи і повертаючи їм клапан. Ослабляйте притиснення клапана, натискаючи іншою рукою на торець його стрижня.
Притирайте клапан до появи на його фасці матово-сірого безперервного однотонного паска шириною не менше 1,0 мм, на сідлі клапана після притирання повинен з'явитися матовий поясок шириною не менше 0,9 мм
Після притирання ретельно протріть клапан і сідло чистою ганчіркою і промийте для видалення залишків притиральної пасти. Перевірте герметичність клапана, для чого встановіть його в голівку з пружинами і сухарями. Потім покладіть голівку набік і залийте гас в той канал, який закритий клапаном. Якщо протягом 3 хв гас не просочиться в камеру
згоряння клапан герметичний.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |