449 ₴
РЕГУЛЮВАННЯ БОКОВОГО ЗАЗОРУ В ГОЛОВНІЙ ПЕРЕДАЧІ І ПОПЕРЕДНЬОГО НАТЯГУ ПІДШИПНИКІВ ДИФЕРЕНЦІАЛА.
Вам будуть потрібні: ключі «на 12», «13», «14», «на 17», торцеві голівки «на 12», «на 19», динамометричний ключ, індикатор, подовжувач, вороток, викрутка.
1. Для регулювання зніміть нероз'ємного мосту кришку а біля мосту типу «банджо» редуктор в зборі.
2.Зніміть стопорні пластини регулювальних гайок і послабити затягування болтів кріплення кришок підшипників так, щоб регулювальні гайки вільно оберталися.
3. Встановіть стійку з індикатором. При цьому ніжка індикатора повинна торкатися поверхні зуба близько зовнішнього торця веденої
шестерні і бути спрямована по радіусу до поверхні зуба. Визначте одержаний бічний зазор, для чого виберете зазор
між шестернями головної передачі поворотом на деякий кут в одну із сторін обертання веденої шестірні до упору иуста-
новите шкалу індикатора на нуль. Виміряйте індикатором бічний зазор, похитуючи ведену шестерню до упору навколо осі в обидві сторони. Вимір проводите не менш ніж у восьми рівновіддалених один від одного точках шестерні.
ПРИМІТКА
При кожному вимірі рекомендується блокувати від провертання провідну шестерню. Бічний зазор повинен бути 0 ,1 5 -0 ,2 5 мм. Якщо бічний зазор не відповідає вказаним значенням, то регулювальними гайками перемістіть шестерню в потрібному напрямку.
4. Отрегулируйте предварительный натяг подшипников дифференциала. Для этого установите индикатор и выставьте с помощью
регулировочных гаек осевой зазор в подшипниках около 0,05 мм. Затем, обеспечив необходимый преднатяг подшипников с помощью регулировочных гаек на значение фактически измеренного осевого люфта (0,05 мм), прибавьте 0,1 мм при пробеге менее 10 000 км или 0,05 мм ― более 10 000 км. При этом поворот одной регулировочной гайки относительно другой на один паз будет соответствовать перемещению вдоль оси на 0,03 мм.
5.Еще раз проверьте и при необходимости отрегулируйте боковой зазор. Для уменьшения зазора затяните гайку со стороны ведомой
шестерни и в то же время отпустите противоположную гайку на одинаковое количество пазов. Для увеличения зазора выполните
противоположные действия. При этом всегда каждое вращение регулировочной гайки заканчивайте затяжкой, те. если гайку нужно повернуть на один паз, то поверните ее на два паза, а затем ослабьте на один паз.
6. Затяните окончательно болты крепления крышек подшипников дифференциала моментом
9 0-100 Н'м (9-1 0 кгс'м).
7.Перевірте ще раз бічний зазор і при необхідності відрегулюйте його.
8.Встановіть стопорні пластини регулювальних гайок і вверніть болти їх кріплення.
9. Встановіть кришку картера головної передачі з новою прокладкою або редуктор в зборі.
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | Волзький підшипниковий завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність | ГАЗ Соболь 1998- |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Користувацькі характеристики | |
Вид підшипника | Редуктора заднього моста |