Перед виконанням будь-яких ремонтних робіт уважно прочитайте усі правила техніки безпеки, повністю розібравшись у них. Нижче перераховані загальні правила техніки безпеки, які треба обов'язково дотримуватися особистої безпеки. Спеціальні правила техніки безпеки описані в процедурах, під час виконання яких вони застосовуються.
- Робоче місце має бути сухим, добре освітленим, у ньому має бути передбачена гарна вентиляція. Наявність сміття, розкиданих інструментів, деталей, горючих і небезпечних речовин не допускається. Завжди пам'ятайте про можливості виникнення небезпечних ситуацій.
- Під час виконання робіт обов'язково надягайте захисні окуляри та взуття.
- Обертові деталі можуть стати причиною порізів, закочування або задушення.
- Не носіть одяг вільного крою або рваного одягу. Перед роботою зніміть усі прикраси.
- Перед початком будь-яких ремонтних робіт вимкніть акумуляторну батарею (почніть із від'єднання негативного дроту) і розрядіть усі конденсатори. Щоб уникнути випадкового запуску двигуна, вимкніть пневмостартер (за наявності). У кабіні оператора або на органах керування необхідно встановити табличку з написом "Не вмикати".
- Для провертання колінчастого вала двигуна вручну використовуйте ТІЛЬКИ спеціальне пристосування. Не намагайтеся провернути колінчастий вал, докладаючи зусилля до вентилятора. Можна пошкодити лопаті вентилятора, що призведе до його виходу з ладу, серйозної травми та псування обладнання.
- Якщо двигун вимкнений недавно, й охолоджувальна рідина залишається гарячою, дайте йому охолонути, після чого повільно викрутіть кришку горловини для скидання тиску в системі охолодження.
- Перед початком будь-яких робіт обов'язково встановіть під обладнання колодки або опори. Не працюйте з обладнанням, яке підтримується ТІЛЬКИ домкратом або підіймачем.
- Перед зняттям або від'єднанням будь-яких трубопроводів, штуцерів або пов'язаних із ними деталей повністю скиньте тиск у пневматичну, паливну, оливну систему та системі охолодження. Під час від'єднання вузла або пристрою будь-якої системи, що працює під тиском, будьте особливо обережні. Не перевіряйте рукою наявність витоків у системах із високим тиском. Викидання оливи або палива під високим тиском може стати причиною травми.
- Щоб уникнути задухи та обморожування надягайте захисний одяг і від'єднуйте трубопроводи з рідким холодоагентом (фреоном) ТІЛЬКИ в добре провітрюваному приміщенні. Для захисту довкілля злив і заповнення систем, що містять рідкий холодоагент, мають здійснюватися належним способом з використанням обладнання, що запобігає викиданню парів холодоагенту (фторвуглецевих сполук) в атмосферу. Збирання і перероблення холодоагенту є обов'язковими за законом.
- Щоб уникнути отримання травм під час підіймання вузлів масою понад 23 кг (50 фунтів) використовуйте підіймач або скористайтеся сторонньої допомоги. Переконайтеся в тому, що всі підіймальні пристосування (чеплення, гаки, стропи та ін.) справні та мають необхідну вантажопідіймальність. Забезпечте правильне встановлення гаків. Якщо це необхідно, обов'язково використовуйте траверсу. Не допускайте нерівномірного розподілу навантаження між гаками.
- Антикорозійні присадки, що входять до складу холодоагентів і олій, містять луг. Уникайте потрапляння таких речовин в очі. Не допускайте тривалого або повторного впливу таких речовин на шкіру. Не допускайте потрапляння цієї речовини в рот. Якщо ж це станеться, негайно вимийте шкіру водою з милом. У разі потрапляння в очі негайно рясно промийте їх водою. Робіть це впродовж не менш ніж 15 хвилин. НЕМЕДЛЕННО ОБРАТИТЕСЬ К ВРАЧУ. ЗБЕРІГайтеся в МЕСТАХ, НЕДОСТУПНИХ ДЛЯ ДІТЕЙ.
- Нафта та метилетилкетон (МЕК) належать до горючих речовин, тому поводження з ними має бути вкрай обережним. Дотримуйтеся інструкції виробника для гарантування безпеки під час їхнього використання. ЗБЕРІГайтеся в МЕСТАХ, НЕДОСТУПНИХ ДЛЯ ДІТЕЙ.
- Щоб уникнути опіків, не торкайтеся гарячих агрегатів, які щойно були вимкнені, а також до трубопроводів і ємностей, що містять гарячу рідину або відпрацьовані гази.
- Обов'язково використовуйте тільки справні інструменти та пристосування. Перед виконанням будь-якої операції вивчіть правила роботи тим чи іншим інструментом. Під час заміни деталей користуйтеся ТІЛЬКИ фірмовими запчастинами Cummins або Cummins ReCon®.
- Під час заміни кріпильних деталей обов'язково використовуйте деталі з тим самим номером за каталогом, що й у знятих, або рівномірні деталі. Не встановлюйте кріпильну деталь, якість якої нижча за змінну.
- У разі зняття або заміни захисних огорож, що закривають обертові деталі, приводи та/або ремені, ці роботи мають проводитися досвідченими фахівцями. Перед зняттям захисних огорож двигун треба вимкнути, а всі пускові механізми мають бути ізольовані. Всі кріпильні деталі мають бути замінені під час повторного встановлення захисних огорож.
- Не виконуйте жодних ремонтних робіт у стані втоми, а також після вживання алкогольних напоїв або лікарських засобів, що може негативно позначитися на працездатності.
- За даними агентств деяких штатів і федеральних організацій Сполучених Штатів Америки, відпрацьована моторна олива є канцерогенною й може призвести до захворювань органів репродуктивної системи. Уникайте вдихання парів відпрацьованої моторної оливи, потрапляння його в організм і тривалого контакту з ним.
- Не приєднуйте пускові кабелі або кабелі для заряджання акумуляторної батареї до дротів запалювання або дротів керування регулятором. Це може призвести до пошкодження ланцюгової системи запалювання або регулятора.
- Обов'язково затягуйте кріпильні деталі та фітинги паливної системи зі встановленим моментом затягування. Надмірна або слабка затяжка може стати причиною витікання. Це дуже важливо для паливних і повітряних систем двигунів, що працюють на природному та зрідженому вуглеводному газі.
- Обов'язково перевіряйте брак витоків палива відповідно до вказівок, позаяк запашник може випаруватися.
- Перед проведенням обслуговування і ремонту, а також під час зберігання транспортного засобу в приміщенні перекрийте ручні крани паливних магістралей.
- Охолоджувальна рідина токсична. Якщо вона не призначена для повторного використання, відправте її на утилізацію відповідно до місцевих природохранних законодавств.
- У каталітичному розчині міститься сечовина. Уникайте потрапляння її в очі. У разі потрапляння в очі негайно рясно промийте їх водою. Робіть це впродовж не менш ніж 15 хвилин. Уникайте тривалого контакту цієї речовини зі шкірою. Якщо ж це станеться, негайно вимийте шкіру водою з милом. Не допускайте потрапляння цієї речовини в рот. Якщо ж це станеться, негайно зверніться до лікаря.
- У каталітичному нейтралізаторі міститься п'ятиокис ванадію. Законодавством штату Каліфорнія ця речовина визнана канцерогенним. Обов'язково надягайте захисні рукавички та засоби захисту очей під час роботи з каталітичним нейтралізатором. Не допускайте потрапляння вмісту каталітичного нейтралізатора в очі. У разі потрапляння в очі негайно промийте їх великою кількістю води. Робіть це впродовж не менш ніж 15 хвилин. Уникайте тривалого контакту цієї речовини зі шкірою. Якщо ж це станеться, негайно вимийте шкіру водою з милом.
- У каталітичному нейтралізаторі міститься п'ятиокис ванадію. Законодавством штату Каліфорнія ця речовина визнана канцерогенним. Під час заміни каталітичного нейтралізатора утилізуйте його відповідно до місцевих норм.
- Попередження 65 штату Каліфорнія — згідно з законодавством штату Каліфорнія, які відробили гази дизельних двигунів і деякі їх складники є причиною виникнення ракових захворювань, вроджених дефектів та інших захворювань органів репродуктивної системи.