Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1395 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Генератор ВАЗ 1118, 1119, 1117 14 В 100 А (виробництво LKD Electrical)
влево
  • Генератор ВАЗ 1118, 1119, 1117 14 В 100 А (виробництво LKD Electrical), фото 2
вправо

Генератор ВАЗ 1118, 1119, 1117 14 В 100 А (виробництво LKD Electrical)

  • В наявності
  • Код: 9402.3701-06 (100)

3 366 

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики

Генератор

На автомобілі встановлений трифазний генератор змінного струму з електромагнітним збудженням, діодним випрямлячем і з вбудованим регулятором напруги. Генератор наводиться полікліновим ременем від шківа колінчастого вала. Генератор кріпиться до двигуна на кронштейні. Натяжний механізм із роликом дає змогу регулювати натяг ременя приводу генератора. Статор і кришки генератора стягнуті чотирма болтами. У статорі зроблена трифазна обмотка, з'єднана «зіркою». Виведення обмотки закріплені в пластмасових тримачах (з пружними контактами) випрямляча блока.
У роторі зроблена обмотка збудження, висновки якої припаяні до двох контактних кільцях. Вал ротора генератора встановлений на двох кулькових підшипниках. Передній підшипник завуальцьований у передній кришці генератора, а задній напресований на вал ротора та підтискається задньою кришкою генератора. На зовнішній стороні задньої кришки генератора (під пластмасовим кожухом) встановлені випрямлячий блок і регулятор напруги зі щітковим вузлом.Випрямлений блок зібраний на шести діодах, з'єднаних двома алюмінієвими підковоподібними пластинами.

ГЕНЕРАТОР-РЕМОНТ
Замітка

Перевірити обмотку статора та ротора на обрив можна, не знімаючи генератор з автомобіля. Для цього необхідно зняти випрямлячий блок.
Для виконання роботи будуть потрібні:
— три- або двозахопний знімач;
— саморобна оправа з набору чашкового знімача.
Розбирання
1. Знімаємо генератор з автомобіля
2. Знімаємо регулятор напруги
3. Підважаючи викруткою, витягаємо кінці виводів обмоток статора з підпружинених контактів випрямляча блока.

Перевірити стан випрямляча блока та обвиток статора можна, не розбираючи далі генератор. Досить обережно відігнути висновки обмоток убік. Порядок перевірки такий самий, як показаний нижче.
4. Накидним ключем на 8 мм закочуємо три болти кріплення випрямляча блока (загадувавши, як встановлені ізолювальні та опорні шайби).

5. Ключом на 12 мм відвертаємо гайку контактного болта.

6. Знімаємо випрямлячний блок.
7. Маркером наносимо мітки взаємного розташування передньої й задньої кришок генератора (для спрощення збирання).

8. Торцевим ключем на 8 мм закочуємо чотири болти, що стягують передню та задню кришки генератора.

9. Шлицьовою викруткою обережно розсуваємо кришки генератора.
10. Знімаємо задню кришку, виймаємо з неї контактний болт (з надетою на нього ізолювальною шайбою) і пластмасову втулку підшипника.

Рекомендація
Для визначення технічного стану заднього підшипника погойдуйте з боку в бік і енергійно повертайте його зовнішнє кільце. Підшипник не має мати великого люфту, кільце має вільно обертатися без заїдань і стороннього шуму. Несправний підшипник необхідно замінити.
11. Маркером наносимо мітки взаємного розташування статора та задньої кришки.

12. Підчепивши викрутку, виймаємо статор із задньої кришки генератора.

13. Для визначення технічного стану переднього підшипника, утримуючи рукою шків, обертаємо та погойдуємо з боку в бік передню кришку.

Рекомендація
Якщо підшипник заїдає, має великий люфт або в разі енергійного обертання кришки сильно шумить, його необхідно замінити.
Порада
Завод-виробник не рекомендує змінювати передній підшипник ротора, позаяк підшипник завуальцьований у передній кришці генератора. Але з огляду на те, що вартість підшипника набагато нижча за вартість нової передньої кришки і, поготів, генератора в зборі, доцільно випресувати та замінити несправний підшипник.
14. За потреби заміни переднього підшипника генератора торцевим ключем на 24 мм, що відвертається гайку кріплення шківа, утримуючи шків розсувними пасатижами.
15. Знімаємо з валу ротора шків 3 з пружинною і плоскою шайбами 2, дистанційну втулку 1.

16. Ударами молотка з гумовим
бойком випресовуємо ротор з
переднього підшипника (для цього
наживляємо кріплення шківа на різь
вала ротора врівень із торцем).
17. За потреби заміни переднього підшипника генератора встановлюємо передню кришку в лещаті.
18. Підібравши відповідні оправки з набору чашкового знімача, випресовуємо підшипник із посадкового отвору передньої кришки.
19. Закріпивши ротор у тисках з м'якими накладками на губках, за допомогою універсального знімача відповідного розміру спресовуємо задній підшипник із вала ротора.

Основні
Сумісність з маркоюВАЗ
МаркаВАЗ
Сумісність з моделлю1118
Модель1118
ТипГенератор змінного струму
Тип запчастиниОригінал
ВиробникLKD
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Тип технікиЛегковий автомобіль
СумісністьВАЗ Kalina (1117) універсал 2004-, ВАЗ Kalina (1118 1119) 2004-
Інформація для замовлення
  • Ціна: 3 366 
Генератор ВАЗ 1118, 1119, 1117 14 В 100 А (виробництво LKD Electrical)Генератор ВАЗ 1118, 1119, 1117 14 В 100 А (виробництво LKD Electrical)
В наявності
3 366 
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner