261 ₴
Разборка карданного шарнира.
Снимаем карданный вал.
Круглогубцами снимаем четыре стопорных кольца. Помечаем детали шарнира так, чтобы при сборке расположить их в том же положении. Метки наносим краской. Устанавливаем съемник на вилку фланца шарнира.
Корпус подшипника выпрессовываем из гнезда вилки карданного вала до упора крестовины в вилку.
і через відповідний відрізок труби наносимо удари молотком по вилки карданного валу зміщуючи її вниз до упору в хрестовину. Аналогічно выпрессовываем корпус підшипника, розташований з протилежного боку вилки карданного валу.
Оперев вилку карданного валу на губки лещат, по черзі выпрессовываем корпуси підшипників з гнізд фланця.
При обох способах випресовки корпуси підшипників з отворів вилок повністю не виходять. Для остаточної випресовки корпус необхідно затиснути в лещата.
Відрізний машинкою проточуються на корпусі підшипників лиски. Тепер корпус підшипника можна надійно затиснути в лещата.
Провертаючи карданний вал навколо осі підшипника, знімаємо вилку з корпусу підшипника.
Знімаємо фланець з хрестовиною. Корпус одного з підшипників хрестовини,встановлених під фланці, выпрессовываем таки ж, як і корпус підшипника вилки карданного валу
Виймаємо хрестовину.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2121 |
Модель | 2121 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | Авто Престиж |
Країна виробник | Україна |