2 212 ₴
Заміна поршнів.
Виймаємо поршень із шатуном із блока циліндрів.
У нижніх головках
і кришках шатунів встановлені сталеалюмінієві вкладки. Від провертання їх утримують замки, що входять до прорізу послідників.
Затискаємо шатун у лещаті та, розтискаючи, знімаємо верхнє.
.
і нижні компресійні кільця. Під час їхнього подальшого встановлення позначка "вгору" або "ТОР" має бути спрямована до дна поршня.
Написи на кільці можуть і не бути, але нижнє компресійне кільце завжди встановлюється фаскою вниз.
Знімаємо оливознімне кільце...
з розширювачем.
Встановлює поршень на дерев'яну оправу з отвором або утримуючи на вазі, вибиваємо палець. Збираємо шатунно-поршневу групу у зворотній послідовності.
Підбираємо новий поршень. Клас поршня позначається буквою, а категорія пальця — цифрою. Зазор між поршнем і циліндром у нових деталей становить 0.05-0.07 мм. Під час зносу максимально допустимий проміжок — 0.15 мм. Правильно підібраний, змащений моторною оливою палець має входити в отвори поршня під зусиллям великого пальця руки та не випадати з поршня у вертикальному положенні.
Встановивши кільце в циліндр, набором щупів перевіряємо проміжок у його замку. Він має бути 0.25 — 0.40 мм для всіх кілець. Якщо проміжок підвищений, потрібно замінити кільця.
Основні | |
---|---|
Виробник | AMP |
Країна виробник | Польща |
Матеріал | Алюмінієвий сплав |
Тип | Литі |
Стан | Новий |
Марка | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Модель | 2101 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2101 |