1 740 ₴
СТАРТЕР.
Особливості конструкції
В даний час на автомобілях штатно встановлюється стартер мод. 2113-3708010-00 концерну «Прамо» виробництва Росії, але можуть бути встановлені стартери мод. 29.3708, 423.3708. Всі стартери являють собою електродвигун постійного струму зі змішаним збудженням та з електромагнітним двухобмоточным тяговим реле. Розміри стартерів однакові. Розрізняються стартери пристроєм колекторного вузла і приводу. У стартера 29.3708 колектор торцевого типу, у стартера 423.3708 ― циліндричний, в іншому вони практично однакові. Стартер 21133708010-00 оснащений планетарним редуктором в приводі. Основна відмінність цих стартерів від застосовуваних на інших автомобілях традиційних стартерів ― відсутність опори кінця валу якоря в кришці з боку приводу. Опорою служить втулка, запресована в картер зчеплення.
Технічна характеристика стартера 2113-3708010-00
Номінальна потужність, к О т ..................... 1,4
Пускова потужність, не менше, кВт .........1,1
Число зубів шестерні .................................11
Маса, кг .......................................................... 2,7
Технічна характеристика стартера 29.3708 (423.3708)
Номінальна потужність, кВ ......................1,3
Споживана сила струму при максимальній потужності, А, не більше .......................................................... 260
Споживана сила струму
в загальмованому стані, А, не більше .......................................................... 500
Споживана сила струму на холостому ходу, без реле, А, не більше ........................60
Схема з'єднань стартера:
1 ― стартер; 2 ― акумуляторна батарея; 3 ― генератор; 4 ― монтажний блок; 5 ― вимикач (замок) запалення; Р 1 - втягує обмотка тягового реле; Р2 ― утримуюча обмотка тягового реле включення стартера.
Стартер 2 9 .3 7 0 8 (конструкция стартера 4 2 3 .3 7 0 8 аналогична, отличается цилиндрическим
коллектором и стальным рычагом привода): 1 ― ограничительное кольцо; 2 ― шестерня привода; 3 ― ролик обгонной муфты; 4 ― обгонная муфта; 5 ― рычаг привода; 6 ― крышка со стороны привода; 7 ― якорь реле; 8 ― обмотка реле; 9 ― контактная пластина; 10 ― крышка реле; 11 ― контактные болты; 12 ― коллектор; 13 ― щетка; 14 ― крышка со стороны коллектора; 15 ― кожух; 16 ― корпус; 17 ― полюс стартера; 18 ― якорь; 19 ― поводковое кольцо
В корпусе 16 (рис.) закреплены четыре полюса 17 с обмотками возбуждения, три из которых сериесные и одна шунтовая. Корпус 16 и крышки 6 и 14 стянуты двумя болтами (у стартера 423.3708 ― шпильками). Якорь 18 снабжен торцовым (цилиндрическим у стартера 423.3708) коллектором 12. Задний конец вала якоря вращается в металлокерамической втулке, запрессованной в крышку 14, а передний конец ― во втулке, запрессованной в картере сцепления. Схема соединений стартера показана на рис. При включенні стартера напруга від акумуляторної батареї через вимикач запалювання подається на обидві обмотки тягового реле стартера (втягуюче Р1 і утримуючу Р2). Після замикання контактів тягового реле втягує обмотка відключається.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | КАТЭК |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Код запчастини | 5712.3708000 |