555 ₴
Заміна підшипника маточини.
У ступці встановлений кульковий дворядний підшипник, який під час експлуатації не вимагає регулювання та мастила. Під час випресування маточини підшипник руйнується, тому випресовуйте маточину з поворотного кулака тільки для заміни підшипника.
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Для запресовування підшипника маточини використовуйте оправу відповідного розміру з набору. Якщо немає оправ
можна скористатися кільцями старого підшипника.
1. Зніміть захисний ковпак.
2. Розпочиніть гайку маточині. Ослабте затягування болтів кріплення колеса та гайки маточини на автомобілі, що стоїть на землі. Гайка маточини затягнута великим моментом, тому рекомендується як важіль скористатися, наприклад, шматком труби.
3. Зніміть колесо та гальмівний диск.
4. Ослабте затягування гайок болтів кріплення поворотного кулака до стійки.
5. Відверніть два болти кріплення кульової опори до поворотного кулака.
6. Остаточно відверніть дві гайки кріплення поворотного кулака стійки та вийміть болти.
7. Остаточно відверніть гайку маточини та зніміть упорну шайбу.
8. Виведіть поворотний кулак із кронштейна стійки.
9. Випресуйте за допомогою відповідної виколотки маточину з внутрішнього кільця підшипника.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Країна виробник | Чехія |
Стан | Новий |