1 004 ₴
ЗАМІНА РЕМЕНЯ ПРИВОДУ РОЗПОДІЛЬНОГО ВАЛУ І РЕГУЛЮВАННЯ ЙОГО НАТЯГУ.
Замініть ремінь привода розподільного вала, якщо при огляді ви знайдете:
― сліди масла на будь-якій поверхні ременя;
― сліди зносу зубчастої поверхні, тріщини,
підрізи, складки і відшарування тканини
від гуми;
― тріщини, складки, заглиблення або опуклості на зовнішній поверхні ременя;
― разлохмачивание або розшарування на торцевих поверхнях ременя.
ПРИМІТКИ
Перед початком роботи зніміть ремінь генератора.
Для зручності сприйняття процес заміни і регулювання натягу ременя приводу розподільного валу показаний на знятому двигуні. Для натягу ременя потрібен спеціальний ключ. Якщо ключа немає, вставте в отвори
ролика два підходящих по діаметру металевих стрижня. Зафіксуйте між стрижнями викрутку та повертайте
ролик, натягуючи тим самим ремінь.Після цього затягніть гайку.
1. Відверніть три болти і зніміть передню кришку приводу розподільного валу.
2. Встановіть поршень 1-го циліндра у ВМТ. Для цього поверніть колінчастий вал за болт кріплення шківа колінчастого валу так, щоб мітка на шківі розподільного валу встала навпроти мітки (усика) на задній
кришці приводу розподільного валу.
3. Відверніть болт кріплення шківа колінчастого вала, зафіксувавши вал від провертання з допомогою викрутки.
4. Зніміть шків з колінчастого вала.
5. Послабте затяжку гайки кріплення натяжного ролика і поверніть диск, щоб послабити натяг ременя.
6. Зніміть зношений ремінь привода розподільного вала.
7. Встановіть новий ремінь на зубчастий шків колінчастого валу...
8. ...потім на шків розподільного валу, натягуючи провідну гілка ременя, щоб вона не провисала. Переконайтеся, що мітки
на шківі і задній кришці збігаються.
9. Надіньте ремінь на зубчасте колесо водяного
насоса і натяжний ролик.
10. Встановіть шків колінчастого валу і затягніть болт його кріплення моментом 99-110 Н-м (9,9-11,0 кгс-м).
11. Натягніть ремінь, повернувши відповідно ролик і затягнувши гайку його кріплення
(див. примітки).
12. При правильному натягу ремінь можна повернути двома пальцями на 90° (зусилля
15-20 Н). Проверніть на два оберти колінчастий вал і ще раз перевірте натяг ременя. При необхідності повторіть регулювання. Встановіть передню кришку приводу розподільного валу. Потім встановіть ремінь приводу генератора і відрегулюйте його натяг.
ЗАМІНА НАТЯЖНОГО РОЛИКА.
Якщо чути шум від ременя приводу розподільного валу, є ймовірність, що вийшов з ладу підшипник натяжного ролика.
Зніміть ролик, перевірте працездатність підшипника і при необхідності замініть ролик.
Попередньо зніміть ремінь привода розподільного вала, як описано вище.
1. Для заміни ролика відверніть гайку його
кріплення, зніміть шайбу, а потім і ролик
з шпильки.
2. Під роликом встановлено дистанційне
кільце.
Перевірте працездатність підшипника.
Якщо при провертанні підшипника
відчувається заїдання, осьовий люфт або помітні
сліди витікання мастила з підшипника,
замініть натяжний ролик.
3. Встановіть новий натяжний ролик в порядку, зворотному зняттю. При цьому отвори під спеціальний ключ повинні бути спрямовані назовні. Після заміни ролика встановіть ремінь приводу розподільного валу і відрегулюйте його натяг, як описано вище.
Основні | |
---|---|
Виробник | БРТ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність | ВАЗ 2112 1999-2008, ВАЗ 2108 1984-2003, ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2111 1998-, ВАЗ 2110 1995-2014, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип | Ремінь ГРМ |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |