2 637 ₴
Встановлення поршнів і кілець.
Під час складання шатунно-поршневої групи потрібно, щоб поршневий палець, змащений моторним
олією, що входить до отвору поршня з зусиллям натискання великого пальця руки та не випав із порш-
ня за вертикального положення пальця.
Встановлюємо на поршні кільця й розміщуємо їх у такий спосіб:
замок верхнього компресійного кільця орієнтується під кутом приблизно 45° до осі поршневого пальця;
замок нижнього компресійного кільця — під кутом 180° до осі замка верхнього кільця;
замок оливознімного кільця — під кутом 90° до осі замка верхнього компресійного кільця. Нижнє компресійне кільце встановлюємо проточкою (" скребком") вниз. Якщо на кільці нанесена позначка "ВЕРХ" або "ТОР" — кільце розташовуємо позначкою вгору. Під час встановлення оливознімного кільця стик розширювача розміщений з боку, протилежної замка кільця. Перед встановленням деталей змащуються циліндри, поршні з кільцями та шатунні вкладки моторною оливою. Встановлюють поршні з шатунами в циліндри, стискаючи регульованою втулкою поршневі кільця. Під час встановлення поршнів у циліндри стрілка на днищі поршня має бути повернена в бік приводу ГРМ.
Розташування стрілки на поршні
двигунів ВАЗ-2110, -2111...
Основні | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Модель | 2110 |
Сумісність з моделлю | 2110 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Матеріал | Алюмінієвий сплав |
Тип | Литі |
Тип запчастини | Оригінал |
Діаметр | 82 мм |
Виробник | AMP |
Країна виробник | Польща |
Стан | Новий |