1 400 ₴
Розбирання ресор.
До несправностей ресор відносяться поломки окремих аркушів, поломки або ослаблення кінцевих чашок корінних листів і хомутів ресор, зменшення стріли прогину ресори у вільному стані і корозія аркушів.
Перед розбиранням треба очистити ресори від бруду і визначити їх технічний стан. Якщо всі деталі придатні для подальшої експлуатації, то необхідно перевірити стрілу прогину ресори у вільному стані. Для цього необхідно натягнути нитку або тонкий дріт по торцевих закругленню чашок верхнього корінного листа вздовж ресори і заміряти відстань до нитки від верхньої поверхні першого корінного листа у центрового болта, яке повинно бути:
- для передньої ресори - не менше 112 мм;
- для задньої ресори - не менше 108 мм;
- для подрессорника - не менше 58 мм
Завмер стріли подрессорника у вільному стані проводити від натягнутої нитки, прикладеної до торців верхнього корінного листа, до поверхні корінного листа у центрового болта. Різниця розмірів стріли прогину однойменних ресор, що встановлюються на автомобіль, не повинна превышать10 мм.
Якщо в результаті попереднього огляду виявлено поломки, то ресору необхідно розібрати у наступному порядку.
1. Затиснути ресору в лещата в безпосередній близькості від центрового болта
2. Відвернути гайки болтів хомутів, вийняти болти і зняти розпірні втулки.
3. Відвернути гайку центрового болта і обережно опустити лещата, так як листи в стягнутої ресорі знаходяться в напруженому стані.
4. Промити гасом усі листи ресори, протерти і оглянути, чи немає тріщин. Замінити зламані листи та пластини з тріщинами.
5. Ослаблені заклепки хомутів і чашок необхідно переклепывать.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Тайвань |
Тип виробу | Ресора |
Вид ресори | Листова |
Матеріал виробу | Сталь |
Покриття | Полімерно-порошкове |