1 400 ₴
Розбирання ресор.
До несправностей ресор відносяться поломки окремих аркушів, поломки або ослаблення кінцевих чашок корінних листів і хомутів ресор, зменшення стріли прогину ресори у вільному стані і корозія аркушів.
Перед разборкой надо очистить рессоры от грязи и определить их техническое состояние. Если все детали пригодны для дальнейшей эксплуатации, то необходимо проверить стрелу прогиба рессоры в свободном состоянии. Для этого необходимо натянуть нить или тонкую проволоку по торцовым закруглениям чашек верхнего коренного листа вдоль рессоры и замерить расстояние до нити от верхней поверхности первого коренного листа у центрового болта, которое должно быть:
- для передней рессоры - не менее 112 мм;
- для задней рессоры - не менее 108 мм;
- для подрессорника - не менее 58 мм.
Завмер стріли подрессорника у вільному стані проводити від натягнутої нитки, прикладеної до торців верхнього корінного листа, до поверхні корінного листа у центрового болта. Різниця розмірів стріли прогину однойменних ресор, що встановлюються на автомобіль, не повинна превышать10 мм.
Якщо в результаті попереднього огляду виявлено поломки, то ресору необхідно розібрати у наступному порядку.
1. Затиснути ресору в лещата в безпосередній близькості від центрового болта
2. Відвернути гайки болтів хомутів, вийняти болти і зняти розпірні втулки.
3. Відвернути гайку центрового болта і обережно опустити лещата, так як листи в стягнутої ресорі знаходяться в напруженому стані.
4. Промити гасом усі листи ресори, протерти і оглянути, чи немає тріщин. Замінити зламані листи та пластини з тріщинами.
5. Ослаблені заклепки хомутів і чашок необхідно переклепывать.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Тайвань |
Користувацькі характеристики | |
Різновид ресори | Листова |
Покриття | Полімерно-порошкове |
Тип вироби | Ресора |
Матеріал вироби | Сталь |