1 040 ₴
Огляд диска натискного диска.
Огляньте робочі поверхні тертя маховика і натискного диска, звернувши увагу на відсутність глибоких рисок, задирів, забоїн, явних слідів зносу і перегріву.Замінити дефектні вузли.
При ослабленні заклепочных з'єднань деталей 1 кожуха і натискного диска замінити кожух з натискним диском в зборі.
Зовнішнім оглядом оцініть стан діафрагменної пружини 2 натискного диска. Наявність тріщин на діафрагменної пружини
не допускається. Місця контакту пелюстків пружини з підшипником вимикання зчеплення повинні знаходитися в одній площині
і не мати явних слідів зносу (величина зносу не повинна перевищувати 0,8 мм). В іншому випадку замініть кожух з натискним
диском в зборі.
Зовнішнім оглядом оцініть стан
опорних кілець натискної пружини. Кільця
не повинні мати тріщин і слідів зносу.
В іншому випадку замініть кожух з натискним
диском в зборі.
Для перевірки провідної частини зчеплення закріпіть натискний диск 3 в зборі з натискною пружиною 1 і кожухом 2 на пристосування
з проміжним кільцем 4 товщиною В =(8,3± 0,04) мм. Це пристосування замінює маховик з веденим диском. Вимикайте зчеплення три рази ходом виключення 8 -9 мм, прикладаючи навантаження клепесткам натискної пружини 1 на діаметрі З=34 мм. При цьому перевірте, щоб:
- ходу вимикання (8,0±0,1) мм відповідав хід натискного диска не менш 1,4 мм;
- різниця значень відходу натискного диска 3 була не більше 0,25 мм;
- розмір А знаходився у межах 29-31 мм;
- навантаження на пелюстки натискної пружини 1 на діаметрі З при ході (8,0±0,1) мм була не більше 1100 Н, пік навантаження вимикання
не більше 1300 М.
10. Перед установкою зчеплення перевірте легкість переміщення веденого диска за шлицам первинного валу коробки передач.
При необхідності усуньте причини заїдання або замінити дефектні деталі.
Основні | |
---|---|
Виробник | ВІС |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |