1 372 ₴
Зняття зовнішнього шарніра.
Роботу проводиться під час заміни шарніра, його чохла та мастила.
Знімаємо привод з автомобіля. Під час заміни чохла очищаємо шарнір зовні та затискаємо вал у лещата з накладками губок із м'якого металу.
Пасатижами стискаємо за виступи малий хомут і, підчеплюючи викруткою, роз'єднуємо його. Аналогічно знімаємо великий хомут.
Зсуваємо захисні пластмасовий кожух і гумовий чохол по валу. Очищаємо та протираємо торцеву частину шарніра від старого мастила.
Через виколотку з м'якого металу збиваємо шарнір, наносячи удари торцем обойми.
Виколотка не має передавати зусилля на сепаратор або кульки, щоб уникнути їх пошкодження.
Знімаємо шарнір.
Шарнір фіксується на валу стопорним кільцем, розташованим у проточці на кінці вала.
Піддягаємо стопорне кільце викруткою...
і знімаємо його.
Роз'єднуємо гумовий чохол і пластмасовий кожух і знімаємо їх.
Встановлюють шарнір у зворотній послідовності.
Під час встановлення старого шарніра попередньо очищаємо його від мастила. Очищивши вал, наносимо тонкий шар нового мастила ШРУС — 4М і одягаємо на вал кожух і новий чохол. Встановивши на вал нове стопорне кільце.
Через виколотку з м'якого металу напресовуємо шарнір на вал.
Встановлюємо нові хомути (перед затягуванням хомутів випускає надлишок повітря з чохла, підчепивши викруткою посадковий поясок чохла)
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Модель | 2123 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | EuroEx |
Країна виробник | Чехія |