344 ₴
Перевірка і заміна комутатора.
Наведений у цій главі метод перевірки дозволяє перевірити, чи подає комутатор керуючі імпульси на котушку запалювання.
Більш точну перевірку (тривалість і форму імпульсів) комутатора треба проводити на спеціальному стенді.
1. Від'єднайте від клеми «До» котушки запалювання коричневий провід з червоною смугою (провід йде до контакту «1» комутатора).
2. Підключіть цей провід до контрольної лампи, розрахованої на 12 В, потужністю 3 Вт. Інший контакт лампи підключіть до клеми «До» котушки запалювання. Провернути двигун стартером, при цьому лампа повинна замигать. Якщо лампа не загоряється, замініть комутатор.
3. Перед зняттям комутатора від'єднайте дріт від клеми « -» акумуляторної батареї.
4. Від'єднайте колодку із проводами від комутатора запалювання, віджавши викруткою пружинну скобу на колодці.
5. Відверніть дві гайки кріплення радіатора і зніміть комутатор з радіатором.
6. Встановіть новий комутатор з радіатором в порядку, зворотному зняттю. Зверніть увагу: під лівою гайкою повинен бути закріплений провід «маси».
КОРИСНА ПОРАДА
При роботі комутатора виділяється велика кількість тепла. Крім того, «маса» комутатора підключається через
його радіатор. Тому періодично очищайте радіатор комутатора від пилу і бруду для поліпшення тепловіддачі.
Основні | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Модель | 2101 |
Сумісність з моделлю | 2114, 2115, 2111, 2112, 2101, 2102, 2104, 2105, 2106, 2107, 2108, 2109, 21099, 2110, 2113 |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | ВТН |
Країна виробник | Україна |
Тип техніки | Легковий автомобіль |