
377 ₴
Заміна підшипника первинного валу.
Перевірте посадочні місця під підшипники в обох картерах. На цих поверхнях не повинно бути слідів зносу чи пошкодження. Якщо є ушкодження, замініть картери.

При виявленні в процесі експлуатації течі масла через сальники і при зносі робочих кромок сальники необхідно
замінити.

Перевірте стан підшипників. При наявності пітингу (раковин) на бігових доріжках і тілах кочення, слідів вдавлювання
тіл кочення на бігових доріжках або у разі пошкодження сепараторів підшипники необхідно замінити.

Для заміни заднього підшипника 3 спрессуйте його з допомогою знімача і напрессуйте до упору новий з допомогою відповідної оправки, прикладаючи зусилля тільки до внутрішнього кільця підшипника. При заміні переднього
підшипника зверніть увагу на те, що під його внутрішнім кільцем 1 на валу встановлено завзяте кільце 2.
| Основні атрибути | |
|---|---|
| Сумісність з маркою | ВАЗ |
| Сумісність з моделлю | 2108 |
| Тип техніки | Легковий автомобіль |
| Тип запчастини | Оригінал |
| Стан | Новий |
| Виробник | ЗАЗ |
| Країна виробник | Україна |
| Тип | Ручний |
| Користувальницькі характеристики | |
| Марка | ВАЗ |
| Модель | 2108 |