488 ₴
ПІДШИПНИК СТУПИЦІ ПЕРЕДНОГО КОЛІНА — ЗАМІНА
Підшипник маточини переднього колеса нерегульований. У разі появи люфту в підшипнику його необхідно замінити.
Для виконання роботи необхідний помічник, а також будуть потрібні:
— надійна підставка під автомобіль;
— знімач внутрішніх стопорних кілець;
— набір пристосувань для заміни підшипника маточини.
Зняття
Попередження!
Випресовуйте підшипник маточини тільки в разі його заміни, оскільки під час демонтажу він, найімовірніше, залишиться.
1. Готуємо автомобіль до виконання роботи.
2. Знімаємо декоративний ковпак із колеса.
3. Підкладаємо противідкотні упори під передні колеса автомобіля.
Попередження!
мівка повернути гайку осі маточини без випрямлення її зам'ятого краю може призвести до пошкодження різі на осі.
4. Постукаючи по кернеру молотком, відгинаємо зам'ятий у проточування вала приводу край гайки (у двох місцях).
5. Помічник натискає педаль гальма та утримує її в натиснутому положенні.
6. Торцевим ключем на 30 мм із довгим коміром послабляємо затягування гайки маточини переднього колеса.
7. Знімаємо переднє колесо та відвертаємо гайку маточині.
8. Знімаємо супорт гальмівного механізму, не від'єднуючи від нього гальмівний шланг.
9. Знімаємо гальмівний диск.
10. Відвертаємо два болти кріплення кульової опори до поворотного кулака.
11. Відвертаємо на кілька обертів гайки кріплення верхньої опори стійки до кузова.
12. Відірнувши нижній важіль підвіски вниз, відводить нижній кінець стійки убік і виводиться зі маточини хвостовик зовнішнього ШРУСу.
Попередження!
Під час наступної операції зусилля силового болта знімача має кріпитися до торцевої поверхні маточини, а не до кільця підшипника.
13. Упираємо лапи знімача в поворотний кулак і, обертаючи гайку болта, випресовуємо маточину з поворотного кулака.
14. Знімачем стискаємо та знімаємо стопорне кільце із зовнішнього боку підшипника маточини.
15. Зі зворотного боку поворотного кулака знімачем стискаємо та знімаємо інше стопорне
кільце підшипника-ступи.
16. Встановлюють пристосування і випресовуємо підшипник із поворотного кулака.
17. Якщо на матусі залишилося внутрішнє кільце підшипника, спресовуємо його знімачем із набору, або універсальним двозахопним знімачем (для встановлення лап знімача на маточині є спеціальні виїмки).
Встановлення
1. Ретельно очищаємо від бруду та корозії посадковий отвір під підшипник у поворотному кулаку.
2. Знімач встановлюємо стопорне кільце з зовнішнього боку підшипника.
Попередження!
Під час виконання наступної операції (запресовки підшипника) зусилля силового болта знімача має кріпитися тільки до зовнішнього кільця підшипника.
3. Запресовуємо новий підшипник у поворотний кулак до упору в стопорне кільце.
4. Знімач встановлюємо стопорне кільце з внутрішнього боку підшипника.
Попередження!
Під час запресування маточини силовий болт має спиратися тільки на внутрішнє кільце підшипника.
5. Пристосуванням запресовуємо маточину у внутрішнє кільце підшипника.
6. Вставляємо вал приводу в шлі-цевий отвір маточини.
7. Одягаємо на вал упорну шайбу та закочуємо нову гайку маточини.
8. Встановлюють усі зняті деталі у зворотній послідовності.
9. Встановлюємо колесо і опускаємо машину. Фіксуємо колесо противідкотними упорами, а помічник натискає педаль гальма.
10. Затягуємо гайку підшипника стопи моментом 225,6-247,2 H-м (23-25,2 кгс-м).
11. Заминаємо край гайки в проточування вала привода (у двох місцях) і встановлюємо ковпак маточини.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Модель | 1118 |
Сумісність з моделлю | 1118 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Виробник | Волзький підшипниковий завод |
Країна виробник | Україна |
Сумісність | ВАЗ Priora (2171) універсал 2009-, ВАЗ Priora (2172) хетчбек 2008-, ВАЗ Kalina (1117) універсал 2004-, ВАЗ Kalina (1118 1119) 2004-, ВАЗ Priora (2170) 2007- |
Стан | Новий |
Основні | |
Вид підшипника | Ступиці переднього колеса |