650 ₴
Головний гальмівний циліндр з'єднаний з пневмоусилителем трьома шпильками. Встановлено пневмоусилитель з головним циліндрами на рамі. Встановлено пневмоусилитель трьома шпильками. Встановлено пневмоусилительс головним циліндром на рамі. У приводі гальм використовуються три уніфікованих головних циліндра: один в гідроприводі до передніх гальмівних механізмів, два - до задніх. У корпусі 17 циліндра знаходиться поршень 15 з головкою 18 і клапан 2 надлишкового тиску. Головка утримується на поршні з допомогою наполегливої стержня 5, який маємо в поршень. На голівці встановлені ущільнювальне кільце 6 і манжета 4, на поршні - ущільнювальне кільце 8. Головка підтискається до поршня пружиною 3, а поршень у зборі з головкою і ущільнювачами притискається до наполегливої болту 16 поворотною пружиною 19, в результаті чого між поршнем і головкою утворюється зазор для проходу рідини з бачка в робочу порожнину циліндра. При гальмуванні штовхач 7 пневмоусилителя переміщує поршень 15.
Основні | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | 53 |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | 53 |
Стан | Новий |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |