244 ₴
Відмови електрообладнання часто пояснюються найпростішими причинами, такими як корозія контактів роз'ємів, вихід з ладу запобіжника, перегорання плавкої вставки або пошкодження реле. Візуально перевірте стан всіх запобіжників, проводки і контактних роз'ємів ланцюга перед тим, як приступати до більш детальній перевірці справності її компонентів.
У разі застосування для пошуку несправності діагностичних приладів ретельно сплануйте (у відповідності з додатковими електричними схемами), у які точки контуру і в якій послідовності слід підключати прилад для найбільш ефективного виявлення несправності. В число основних діагностичних приладів входять тестер електричних ланцюгів або вольтметр (можна використовувати і 12-вольтів контрольну лампу з комплектом з'єднувальних проводів), індикатор обриву ланцюга (пробник), що включає лампу власний джерело живлення і комплект сполучних проводів. Крім того, завжди слід мати в автомобілі комплект проводів для пуску
двигуна від зовнішнього джерела живлення (акумуляторної батареї іншого автомобіля), обладнаних затискачами типу «крокодил».
Як вже було згадано, перед тим як приступити до перевірки ланцюга за допомогою діагностичного обладнання, визначте за схемами місця його підключення. Перевірки наявності напруги живлення проводяться в разі порушення електричної ланцюга. Підключіть один з проводів тестера електричних ланцюгів до клеми «мінус» акумуляторної батареї або забезпечте хороший контакт з кузовом автомобіля. Інший провід тестера приєднайте до контакту
роз'єму перевіряється ланцюга, переважно найближчого до акумуляторної батареї або запобіжника. Якщо контрольна лампа тестера загоряється, напруга живлення на даному відрізку ланцюга є, що підтверджує
справність ланцюга між даною точкою ланцюга і акумуляторною батареєю. Діючи таким же чином, досліджуйте іншу частину ланцюга. Виявлення порушення напруги живлення свідчить про наявність несправності між даною точкою ланцюга і останньої з перевірених раніше (де була напруга живлення). У більшості випадків
причина відмови полягає в ослабленні контактних роз'ємів і пошкодження самих контактів (окислення).
Пошуки місця короткого замикання. Одним з методів пошуку короткого замикання є витяг запобіжника і підключення замість нього лампи-пробника або вольтметра. Напруга в ланцюзі повинно бути відсутнім.
Посмикайте проводку спостерігаючи за лампою-пробником. Якщо лампа почне блимати, де-то в даному джгуті проводів є замикання на «масу», можливо, викликане перетиранием ізоляції проводів. Аналогічна перевірка може бути проведена для кожного з компонентів електричної ланцюга шляхом включення відповідних вимикачів.
Перевірка надійності контакту з «масою». Вийміть акумуляторну батарею і приєднайте до точки з завідомо хорошим контактом з «масою» один з проводів лампыпробника, має автономне джерело живлення. Інший провід лампи підключіть до перевіряється джгуту проводів або контакту роз'єму. Якщо лампа спалахує, контакт
з «масою» в порядку, і навпаки
КОРИСНИЙ РАДА
Попередньо необхідно перевірити працездатність вашої лампи-пробника, підключивши її проводу безпосередньо до клем акумуляторної батареї, - лампа повинна загорітися. Номинальное напряжение
автономного источника питания тестера должно быть 12 В, а мощность лампы - не менее 21 Вт.
Проверка на отсутствие обрыва проводится для обнаружения обрывов электрической цепи. После отключения питания контура проверьте его с помощью лампы-пробника с автономным источником питания. Подключите провода
пробника к обоим концам цепи. Если контрольная лампа загорается, обрыва в цепи нет Если лампа не загорается, то это свидетельствует о наличии в цепи обрыва. Аналогичным образом можно проверить и исправность выключателя,
подсоединив пробник к его контактам.
При перекладі вимикача в положення «ВКЛ» лампа пробника повинна загорятися.
Основні | |
---|---|
Виробник | Автоелектрика |
Країна виробник | Україна |
Стан | Новий |
Тип | Автомобільні роз'єми |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |