47 000 ₴
КОРОБКА ПЕРЕДАЧ.
Особливості конструкції
В залежності від комплектації автомобіля може бути встановлена чотирьох - або п'ятиступінчаста коробка передач, об'єднана
з диференціалом і головною передачею,
Чотириступінчаста Коробка передач: 1 ― картер коробки; 2 ― пробка наливного і контрольного
отвори; 3 ― пробка зливного отвору; 4 ― регулювальне кільце; 5 ― привід лівого переднього колеса;
6 ― ведена шестерня I передачі вторинного валу; 7 ― муфта синхронізатора I, II передач з вінцем заднього
ходу; 8 ― ведена шестерня II передачі вторинного валу; 9 ― стопорне кільце; 1 0 ― наполегливе півкільце;
1 1 ― ведена шестерня III передачі вторинного валу; 1 2 ― маточина муфти синхронізатора III і IV передач;
1 3 ― ведена шестерня IV передачі вторинного валу; 14-игольчаты й підшипник шестерень вторинного валу;
1 5 ― шайба упорна шестерні IV передачі; 16 ― кульковий підшипник вторинного валу; 1 7 ― задня кришка
коробки передач; 1 8 ― кульковий підшипник первинного валу; 1 9 -сапун; 20-блокуюче кільце синхронізатора;
21 ― ковзна муфта синхронізатора III і IV передач; 22 ― сухар фіксатора; 23 ― первинний вал; 24 ― кулька фіксатора; 25 ― вилка ковзної муфти синхронізатора III і IV передач; 26 ― роликовий підшипник первинного валу; 27 ― важіль вилки виключення зчеплення; 28 ― втулка вилки виключення зчеплення; 29 ― картер зчеплення; 30 ― вилка виключення зчеплення; 31 ― підшипник виключення зчеплення; 32 ― роликовий підшипник вторинного валу; 33 ― вторинний вал; 34 ― ведена шестерня головної передачі; 35 ― роликовий конічний підшипник диференціала; 36 ― коробка диференціала; 37 ― сателіт; 38 ― стопорне кільце полуосевой шестерні; 39 ― полуосевая шестерня; 40 ― провідна шестерня приводу спідометра; 41 ― привід правого переднього колеса; 42 ― привід спідометра; 43 ― вісь сателітів; 44 ― стопорне кільце осі сателіта; 45 ― захисний чохол шарніра приводу перемикання передач.
передаточне число якої може мати кілька значень.
Корисні поради
Завод-виробник не дає однозначних рекомендацій по маслам для коробки передач. Рекомендуються або моторне масло, або різні трансмісійні масла. Тому вирішуйте питання, яке масло застосовувати, в залежності від умов експлуатації автомобіля. Якщо автомобіль експлуатується переважно в умовах великого міста з частим перемиканням передач, то застосовуйте моторне масло, так як в цьому випадку забезпечується порівняно великий ресурс синхронізаторів . Якщо в основному доводиться їздити по автотрасах з великими швидкостями, але з порівняно рідкісними перемикань і передач, краще використовувати трансмісійне масло, що забезпечує збільшення ресурсу шестерень і підшипників при деякому зниженні довговічності синхронізаторів. Намагайтеся при заправці коробки залити в неї трохи більше масла (приблизно на 100 мл ), ніж це рекомендовано заводом-виробником . Це забезпечить кращі умови роботи підшипника шестерні п'ятої передачі, розташованого високо в картері і смазывающегося тільки розбризкуванням .
Можливі несправності коробки передач, їх причини та методи усунення.
Шум у коробці передач: Знос зубів шестерень ― замініть зношені деталі
Знос підшипників ― амените зношені підшипники
Недостатній рівень масла ― долийте масло. При необхідності замініть пошкоджені або зношені сальники.
Утруднене перемикання передач: Неповне вимикання зчеплення ― деформація тяги приводу управління механізмом перемикання передач або реактивної тяги виправте тяги або замініть
Ослаблення гвинтів кріплення шарніра або важеля штока вибору передач ― затягніть гвинти
Неправильне регулювання приводу перемикання передач ― відрегулюйте привід перемикання передач
Знос або поломка пластмасових деталей в приводі перемикання передач ― замініть пошкоджені деталі
Мимовільне вимикання передач.
Пошкодження або знос торців зубів синхронізаторів на шестірні й муфти ― замініть зношені і пошкоджені
деталі.
Підвищені коливання силового агрегату на опорах з-за тріщин або розшарування гуми на задніх опорах ― замініть пошкоджені деталі
Недовключение передач з-за неправильного регулювання приводу перемикання передач або неправильної установки (натягування) захисного чохла тяги ― відрегулюйте привід.
Шум («тріск») у момент включення передач.
Неповне вимикання зчеплення.
Знос блокуючого кільця синхронізатора включеної передачі ― замініть блокуюче кільце.
Витік масла.
Знос сальників первинного валу, корпусів шарнірів рівних кутових швидкостей, штока вибору передач або ущільнювача валика привода спідометра ― замініть сальники, ущільнювач
Ослабіло кріплення картера або кришки коробки або пошкоджений герметик під кришкою коробки або між картером коробки і картером зчеплення, ослаб кріплення пробки зливного отвору ― замініть герметик, підтягніть болти і гайки, підтягніть зливну пробку
Основні атрибути | |
---|---|
Виробник | АвтоВАЗ |
Країна виробник | Україна |
Кількість ступенів кпп | 5 |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Привід | Передній привід |
Сумісність | ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Стан | Новий |
Тип | Ручний |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |