757 ₴
ПЕРЕВІРКА ТЕХНІЧНОГО СТАНУ ПРИВОДІВ ПЕРЕДНІХ КОЛІС.
Термін служби привода залежить від стану його шарнірів. Шарніри досить довговічні і за умови дбайливої експлуатації автомобіля можуть прослужити більше 100 тис. км. Як правило, зовнішні шарніри приводів виходять з ладу внутрішніх раніше. Термін служби шарнірів скорочують активний стиль водіння, втручання в конструкцію підвіски автомобіля (установка прокладок між кузовом і телескопічними стійками), але більше всього — пошкодження їх захисних гумових чохлів. При розриві чохла вода і бруд потрапляють у внутрішню порожнину шарніра. В результаті з шарніра вимивається мастило, прискорюється його знос. Розрив захисного чохла може відбутися в результаті природного старіння гуми та механічного ушкодження (при русі автомобіля в глибокій колії; коли передні колеса автомобіля «зариваються в грунт, пісок або крижаний сніг; в результаті замерзання льоду або застигання глини на чохол зовнішнього шарніра).
При розриві чохла в несприятливих умовах (бруд, пил, сніг) шарнір може прийти в непридатність за кілька десятків кілометрів. Пошкоджений захисний чохол можна замінити, якщо несправність виявлена до того, як шарнір вийшов з ладу. При цьому шарнір необхідно розібрати, промити і закласти нове мастило.
Про знос зовнішнього шарніра можуть свідчити клацання в районі маточини переднього колеса при русі в крутому повороті. По мірі спрацьовування шарніра клацання будуть посилюватися і досить швидко переростуть в постійний хрускіт, навіть при русі по прямій. Несвоєчасний ремонт призведе до руйнування шарніра.
Рекомендація
Перевіряти технічний стан шарнірів слід через кожні 10 — 15 тис. км. Найкраще цю процедуру поєднати з заміною масла, коли автомобіль буде знаходитися на естакаді або оглядовій ямі. Для виконання роботи знадобиться помічник, а також оглядова яма або естакада.
Послідовність виконання
1. Готуємо автомобіль до виконання роботи, вивішуємо на підставках передні колеса автомобіля і вмикаємо нейтральну передачу.
2. Оглядаємо захисні чохли шарнірів приводів, переконуємося в їх цілісності та відсутності витоку мастила із них.
3. Встановлюємо колеса в напрямку прямолінійного руху. Рукою переміщуємо і обертаємо вали приводів в різних напрямках. Таким чином переконуємося у відсутності люфтів між деталями приводів.
4. Обертаючи руками передні колеса, перевіряємо вали приводів на відсутність биття.
5. По черзі повертаючи передні колеса то в одну, то в іншу сторону і обертаючи їх, переконуємося у відсутності сторонніх звуків (стукотів і хрускоту) в зовнішніх і внутрішніх шарнірах.
Рекомендації
У справного шарніра наявність сторонніх звуків при роботі або люфтів між деталями неприпустимо. Несправний шарнір слід замінити (або окремо, або весь привід в зборі). Порваний чохол слід замінювати тільки в тому випадку, якщо шарнір справний.
Основні атрибути | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Модель | 2170 |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | ASR |
Країна виробник | Чехія |
Сумісність | ВАЗ 2112 1999-2008, ВАЗ Kalina (1117) універсал 2004-, ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ Kalina (1118 1119) 2004-, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2111 1998-, ВАЗ Priora (2170) 2007-, ВАЗ 2110 1995-2014, ВАЗ 2115 1997-2012 |