2 868 ₴
Перевірка генератора.
Запустіть двигун і дайте йому попрацювати кілька хвилин, потім, натиснувши на педаль газу, доведіть обороти колінчастого валу до 3000. Включіть всі споживачі: дальнє світло фар, обігрів заднього скла, вентилятор отопітеля, склоочисники, аварійну сигналізацію. Заміряйте напруга на висновках акумуляторної батареї, яке повинно бути вище 13 В. Якщо це не так, то несправні обмотки генератора (обрив або замикання), регулятор напруги з щітковим вузлом або окислені контактні кільця обмотки збудження.
Для того щоб переконатися в справності регулятора напруги, вимкніть всі споживачі, крім фар дальнього світла, і знову виміряйте напругу. Воно повинно бути в межах 13,2 ― 14,7 Ст.
Знятий регулятор напруги можна перевірити, підключивши між щітками лампу (1 ― 5 Вт, 12 В), а до висновків "D+" і "маса" ― джерело живлення (тільки постійного струму!), спочатку напругою 12 В, а потім 15 -16 Ст. У першому випадку лампа повинна горіти, у другому ― немає. Якщо лампа горить в обох випадках, у регуляторі ― пробій, якщо не горить ― обрив або порушений контакт між щітками і висновками регулятора. В обох випадках регулятор слід замінити.
Для перевірки вентилів випрямного блоку від'єднайте дроти від акумуляторної батареї, генератора і від виводу "D+" регулятора напруги.
"Плюс" батареї через лампу (1 ― 5 Вт, 12 В) під'єднайте до висновку "В+" генератора, а "мінус" ― до його корпусу. Якщо лампа горить, то і в блоці "позитивних", і в блоці "негативних" вентилів є коротке замикання.
Основні | |
---|---|
Виробник | КЗАТЭ |
Країна виробник | Україна |
Марка | ВАЗ |
Модель | 2123 |
Номінальний струм | 120 А |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Сумісність з моделлю | 2123 |
Стан | Новий |
Тип | Генератор змінного струму |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Легковий автомобіль |