1 924 ₴
СТАРТЕР.
Особливості конструкції
В даний час на автомобілях штатно встановлюється стартер мод. 2113-3708010-00 концерну «Прамо» виробництва Росії, але можуть бути встановлені стартери мод. 29.3708, 423.3708. Всі стартери являють собою електродвигун постійного струму зі змішаним збудженням та з електромагнітним двухобмоточным тяговим реле. Розміри стартерів однакові. Розрізняються стартери пристроєм колекторного вузла і приводу. У стартера 29.3708 колектор торцевого типу, у стартера 423.3708 ― циліндричний, в іншому вони практично однакові. Стартер 21133708010-00 оснащений планетарним редуктором в приводі. Основна відмінність цих стартерів від застосовуваних на інших автомобілях традиційних стартерів ― відсутність опори кінця валу якоря в кришці з боку приводу. Опорою служить втулка, запресована в картер зчеплення.
Технічна характеристика стартера 2113-3708010-00
Номінальна потужність, к О т ..................... 1,4
Пускова потужність, не менше, кВт .........1,1
Число зубів шестерні .................................11
Маса, кг .......................................................... 2,7
Технічна характеристика стартера 29.3708 (423.3708)
Номінальна потужність, кВ ......................1,3
Споживана сила струму при максимальній потужності, А, не більше .......................................................... 260
Споживана сила струму
в загальмованому стані, А, не більше .......................................................... 500
Споживана сила струму на холостому ходу, без реле, А, не більше ........................60
Схема з'єднань стартера:
1 ― стартер; 2 ― акумуляторна батарея; 3 ― генератор; 4 ― монтажний блок; 5 ― вимикач (замок) запалення; Р 1 - втягує обмотка тягового реле; Р2 ― утримуюча обмотка тягового реле включення стартера.
Стартер 2 9 .3 7 0 8 (конструкція стартера 4 2 3 .3 7 0 8 аналогічна, відрізняється циліндричним
колектором і сталевим важелем привода): 1 ― обмежувальне кільце; 2 ― шестерня привода; 3 ― ролик обгінної муфти; 4 ― обгонная муфта; 5 ― важіль привода; 6 ― кришка зі сторони приводу; 7 ― якір реле; 8 ― обмотка реле; 9 ― контактна пластина; 10 ― кришка реле; 11 ― контактні болти; 12 ― колектор; 13 ― щітка; 14 ― кришка зі сторони колектора; 15 ― кожух; 16 ― корпус; 17 ― полюс стартера; 18 ― якір; 19 ― поводковое кільце
У корпусі 16 (рис.) закріплені чотири полюси 17 з обмотками збудження, три з яких сериесные і одна шунтовая. Корпус 16 і кришки 6 і 14 стягнуті двома болтами (у стартера 423.3708 ― шпильками). Якір 18 забезпечений торцевим (циліндричним у стартера 423.3708) колектором 12. Задній кінець вала якоря обертається в металокерамічної втулки, запресованої в кришку 14, а передній кінець ― під втулки, запресованої в картері зчеплення. Схема з'єднань стартера показана на рис. При включенні стартера напруга від акумуляторної батареї через вимикач запалювання подається на обидві обмотки тягового реле стартера (втягуюче Р1 і утримуючу Р2). Після замикання контактів тягового реле втягує обмотка відключається.
Основні | |
---|---|
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Модель | 2108 |
Сумісність з моделлю | 2108 |
Тип запчастини | Оригінал |
Стан | Новий |
Виробник | КАТЭК |
Країна виробник | Україна |
Редуктор | Так |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Сумісність | ВАЗ 2114 2001-2013, ВАЗ 21099 1990-2011, ВАЗ 2113 2004-2013, ВАЗ 2115 1997-2012, ВАЗ 2109 1987-2011 |
Напруга живлення | 12 В |