74 359 ₴
Зняття двигуна ЗМЗ 4062 і 40522.
Від'єднайте колодки низьковольтних проводів від котушок запалювання
3. Виверніть гвинти і від'єднайте дроти
від датчиків покажчика тиску масла та аварійного
падіння тиску масла А. Ослабте
затяжку хомута і зніміть зі штуцера термостата
шланг Б до розширювального бачка.
4. Від'єднайте колодки джгутів проводів
від датчиків температури системи управління
двигуном А, покажчика температури охолоджуючої
рідини Б, сигнальної лампи перегріву
двигуна Ст.
5.Послабте затягування хомутів
6. ...і від'єднайте шланги від водяного
насоса...
7. ...і корпусу термостата
8.Про тсоедините від лонжерона провід «маси
», вивернувши болт його кріплення.
9.Виверніть болт кріплення подушки лівої
опори підвіски силового агрегату
до кронштейна на двигуні.
10.0 тсоедините дроти від генератора і стартера.
12.Від'єднайте колодку джгута проводів від
датчиків детонації...
1 3 ....і роз'єднайте колодку джгута проводів
датчика положення колінчастого валу,
стиснувши фіксатори їх кріплення.
16.Відігніть вусики стопорних шайб і відверніть
гайки А кріплення корпуса повітряного
фільтра, зніміть гайки стопорні
шайби, а потім зніміть корпус повітряного
фільтра з фланцем і прокладками.
14.Зніміть шланг Б вентиляції картера.
Від'єднайте чотири пружинних затисків В
і зніміть кришку А фільтра
20. Від'єднайте від штуцера Б на впускний
труби шланг вакуумного підсилювача гальм
а від штуцера А шланг датчика абсолютного
тиску.
17.Від'єднайте від важеля приводу повітряної
заслінки карбюратора тягу 2 привода
повітряної заслінки і,вивернувши гвинт 1, вийміть
тягу 2 з кронштейна. Від'єднайте трос 4
приводу дросельних заслінок від сектора
приводу дросельних заслінок, відгорніть
гайку 3 і вийміть трос 4 з кронштейна. Зніміть
шланги системи рециркуляції зі штуцерів
карбюратора, термовакуумного вимикача,
клапана рециркуляції.
21. Від'єднайте від вхідного штуцера А
паливного насоса підвідний шланг паливної
магістралі.
15.Вийміть фільтруючий елемент А.
18. Від'єднайте від карбюратора шланг Б
зливу палива. Від'єднайте вакуумний
шланг А електромагнітного клапана ЕПХХ
і вакуумний шланг від штуцера підведення розрідження
до клапана ЕПХХ, розташований
з іншого
22.Виверніть болт кріплення подушки
правої опори підвіски силового агрегату
до кронштейна на двигуні.
23.Закріпіть стропи вантажопідйомного
механізму за транспортні вушка на випускному
колекторі і кронштейні генератора,
натягніть ланцюг талі.
24.Зніміть систему випуску відпрацьованих
газів
Зніміть коробку передач
Зніміть картер зчеплення.
27.Перевірте, чи всі шланги і дроти від'єднати від двигуна, і обережно вийміть двигун вгору.
28.Встановіть двигун в порядку, зворотному зняттю. При установці двигуна на подушки простежте за тим, щоб настановні штифти на подушках увійшли в отвори на кронштейнах двигуна, при цьому отвори під болти на кронштейнах і подушках повинні поєднуватися.
Двигуни ЗМЗ-40522 і ЗМЗ-40524, як і двигуни сімейства ЗМЗ-406, витягають з автомобіля вгору практично тими ж самими прийомами. Відмінність полягає у відсутності троса приводу повітряної заслінки (а у двигуна ЗМЗ-40524 і троса приводу дросельної заслінки), в більш простому демонтаж троса приводу дросельної заслінки та іншому способі з'єднання паливопроводів, шланга вакуумного підсилювача гальм, в наявності форсунок в конструкції системи
харчування
Основні | |
---|---|
Виробник | Заволзький моторний завод |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип палива | Бензин |
Користувацькі характеристики | |
Сумісність з: | Волга |