Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1715 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Картер коробки перемикання передач задній Газель NEXT Cummins ISF 2.8 300Н*м (виробництво ГАЗ)

Картер коробки перемикання передач задній Газель NEXT Cummins ISF 2.8 300Н*м (виробництво ГАЗ)

  • Немає в наявності
  • Код: А21R22-1701010-20

2 900 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Виробництво ТОВ "Комерційні автомобілі ― Група ГАЗ", р. Нижній Новгород

Деталь зроблена з високоякісного матеріалу за новою технологією отримання металевих виливків високої точності і складності ― лиття по моделях з пінопласту, званої литвом по моделях, що газифікуються (ЛГМ), англомовне назва ЛГМ ― Lost Foam Casting Process дослівно означає процес лиття при втраті піни, маючи на увазі використання пінопластової моделі. Між тим, за 50 років з часу свого виникнення річний обсяг виробництва виливків у світі цим способом сягнув 1,5 млн. тонн.

КОРОБКА ПЕРЕДАЧ
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ

На автомобіль встановлюють п'ятиступінчасту коробку передач із трехвальной схемою. Картер коробки передач виготовлений з алюмінієвого сплаву і складається з двох частин ― переднього 23 (рис. 6.7) і заднього 1 картерів Для забезпечення співвісності опор валів і отворів під штоки механізмів перемикання картери центруються установочними втулками,
запресованими в передній картер. Передній і задній картери з'єднані між собою десятьма болтами 6. Для забезпечення герметичності між картерами встановлена паронітові прокладки товщиною 10 0,33 мм. Шестерня первинного валу 30, а також шестерні I, II, III, V передач і передачі заднього хо-

Рис. 6 .7 . Коробка передач: 1 ― задній картер коробки передач з подовжувачем; 2 ― вторинний вал; 3 ― привід спідометра; 4 ― подш ипник блоку шестерень; 5 ― блок шестерень;
6 ― болт; 7 ― блокирующ її кільце синхронізатора шестерні V передачі; 8 ― синхронізатор V передачі і передачі заднього ходу; 9 ― блокуюче кільце синхронізатора шестерні заднього ходу; 10 ― прокладка; 11 ― болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 12 ― вісь проміжної шестерні заднього ходу; 13 ― голчастий підшипник; 14 ― проміжна шестерня заднього ходу; 15 ― штифт; 16 ― болт кріплення осі проміжної шестерні заднього ходу; 17 ― блокуюче кільце синхронізатора шестерні I передачі; 18 ― маточина синхронізатора I і I I передач; 19 ― блокуюче кільце синхронізатора шестерні I передачі; 20 ― голчастий підшипник; 21 ― пробка маслоналивного отвори; 22 ― півкільце; 23 ― передній картер коробки передач; 24 ― регулювальне кільце; 25 ― упорна шайба; 26, 27 ― стопорні кільця; 28 ― сальник; 29 ― дахів ка підшипника первинного валу з направляючою втулкою; 30 ― первинний вал; 31 ― вимикач світла заднього ходу; 32 ― підшипник первинного валу; 33 ― передній підшипник вторинного валу; 34 ― стопорне кільце; 35 ― блокуюче кільце синхронізатора шестерні IV передачі; 36 ― сапун; 37 ― вилка перемикання I I I і IV передач; 38 ― болт; 39 ― маточина синхронізатора I I I і IV передач; 40 ― блокуюче кільце синхронізатора шестерні I I I передачі; 41 ― шток включення I I I і IV передач; 42 ― шестерня
I I I передачі; 43 ― стопорне кільце півкілець; 44 ― стопорний кулька; 45 ― шестерня I передачі; 46 ― вилка перемикання I і I I передач; 47 ― шток включення I і I I передач; 48 ― вилка перемикання V передачі і передачі заднього ходу; 49 ― шток включення V передачі і передачі заднього ходу; 50 ― кулька фіксатора; 51 ― пружина фіксатора; 52 ― болт; 53 ― пластина фіксаторів; 54 ― рукоятка; 55 ― верхня частина важеля перемикання передач; 56 ― наполеглива конус; 57 ― верхня подушка важеля; 58 ― розпірна втулка; 59 ― нижня подушка важеля; 60 ― запірна втулка; 61 ― ущільнювач верхньої кришки; 62 ― пружина важеля; 63 ― штифт; 64 ― нижня частина важеля перемикання передач; 65 ― стопорний палець ш струмів; 66 ― стопорний плунжер штоків; 67 ― головка штока; 68 ― болт; 69 ― блокувальна втулка; 70 ― пружина блокувальної втулки; 71 ― корпус важеля перемикання передач; 72 ― упорне кільце; 73 ― штифт; 74 ― стопорне кільце; 75 ― задній підшипник вторинного валу; 76 ― сталебаббитовая втулка; 77 ― сальники знаходяться в постійному зачепленні з блоком шестерень 5. Ці косозубі шестерні і обертаються на голчастих підшипниках 20 з пластмасовими сепараторами. Проміжна шестерня 14 заднього ходу обертається на насипних роликах діаметром 3 мм на осі 12, опори яких кріпляться в обох картерах болтами 11 і 16. Передачі переднього

4 5 I . Кульки заднього ходу забезпечені інерційними синхронізаторами, зубчасті вінці яких з'єднані з шестернями з допомогою дрібних шліців. Синхронізатори III, IV V передач і передачі заднього ходу мають зубчасті вінці виконані за одне ціле з конусами. Необхідне для безударного перемикання передач зрівняння обертів включається шестерні
до оборотів вторинного валу досягається з допомогою гальмівного моменту, що виникає за рахунок сил тертя на зовнішній поверхні конуса зубчастого вінця шестерні і внутрішньої конусної поверхні зовнішнього (блокуючого) кільця 35 синхронізатора, з'єднаного через маточину 39 з вторинним валом 2. До 1 червня 2003 року синхронізатор і II передач мав аналогічну уніфіковану конструкцію. З цієї дати і по даний час для підвищення чіткості включення передач
встановлюють двоконусного синхронізатор подвійної дії. Двоконусного синхронізатор має збільшений гальмівний момент за рахунок додаткової поверхні тертя, утвореною зовнішньої конічною поверхнею пов'язаного з маточиною внутрішнього кільця 8 і внутрішньою конічною поверхнею на середньому кільці 9 синхронізатора, сполученого
трьома виступами (виступи входять у отвори на зубчастому вінці 10) з включається шестірнею. Осьові переміщення деталей вторинного валу 2 (див. рис.6.7) обмежені стопорними кільцями 34 74, затятим кільцем 72, двома
упорними півкільцями 22, утримуваними стопорним кільцем 43, і буртиком вторинного валу. Кульковий підшипник первинного валу зафіксований стопорними кільцями 27 на валу і 26 в картері. Задній підшипник 75 вторинного валу також зафіксовано стопорним кільцем. Блок шестерень 5 обертається на кулькових підшипниках 4, встановлених
Основні
Країна виробникУкраїна
СтанНовий
Тип запчастиниАналог
Сумісність з маркоюГАЗ
Тип технікиВантажний автомобіль
МаркаГАЗ
ВиробникГАЗ
Основні атрибути
ТипРучний
ПривідЗадній привід
Кількість ступенів кпп5
Користувацькі характеристики
МодельNext A21R22
Інформація для замовлення
  • Ціна: 2 900 ₴
Картер коробки перемикання передач задній Газель NEXT Cummins ISF 2.8 300Н*м (виробництво ГАЗ)Картер коробки перемикання передач задній Газель NEXT Cummins ISF 2.8 300Н*м (виробництво ГАЗ)
Немає в наявності
2 900 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner