Продавець Інтернет-магазин "Професіонал" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1694 відгуків
Інтернет-магазин "Професіонал"
+380 (93) 066-11-77
+380 (96) 569-82-23
+380 (66) 166-45-92
Лонжерон підлоги передній лівий Газель Next (виробництво ГАЗ)

Лонжерон підлоги передній лівий Газель Next (виробництво ГАЗ)

  • Немає в наявності
  • Код: А21R23-5101023

1 437 ₴

+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики

Кілька порад як зберегти кузов автомобіля.

Кузов (кабіна) автомобіля пофарбований одношарової синтетичної емаллю або двошаровою емаллю, що складається з базисної емалі і лаку. Для антикорозійного захисту та запобігання абразивного зносу на днище і колісні арки кузова (кабіни) нанесено пластизольное покриття.

Основа довговічність лакофарбового покриття (ЛФП) кузова (кабіни) і його антикорозійного захисту закладена при виготовленні, однак, збереження захисних і декоративних властивостей покриття багато в чому залежить від своєчасного та правильного догляду, який полягає:

  • у своєчасній мийки кузова (кабіни) та обробки поліруючими речовинами;
  • у своєчасному усуненні пошкоджень ЛКП пластизольного покриття;
  • у періодичній обробці кузова (кабіни) захисними складами,

При цьому необхідно керуватися наступними правилами:

  • кузов (кабіну) автомобіля необхідно періодично мити з метою видалення потрапляють на нього в процесі експлуатації і зберігання промислових та хімічних викидів, продуктів життєдіяльності рослин, птахів і тварин, антиожеледних реагентів, дорожньої пилу і бруду, так як вони містять хімічно активні речовини, здатні при тривалому, так і при короткочасному впливі руйнувати лакофарбове покриття.

При митті забороняється:

  • застосовувати хімічно активні сполуки та речовини, що роблять негативний вплив на забарвлення, наприклад, соду, гас, бензин, розчинники, морську воду;
  • застосовувати воду, що містить механічні домішки;
  • проводити мийку на морозі.

Не рекомендується протирати від пилу і бруду суху поверхню кузова (кабіни), використовувати занадто грубі щітки при митті, прикладати надмірних зусиль при митті або полірування, так як це призводить до стирання верхнього шару і втрати блиску емалі або лаку.

Особливо необхідно регулярно проводити мийку при експлуатації по дорогах, обробленим антиожеледними реагентами на основі солі. При цьому необхідно також мити і днище кузова (кабіни), і деталі шасі, так як грязесолевые відкладення призводять до виникнення корозійних змін. Враховуючи, що зафланцовки дверей, капота, фланцеві з'єднання кузова (кабіни), а також зварні шви особливо схильні до агресивного впливу сольових розчинів, необхідно регулярно мити і очищати дані місця від накопичилася солі і бруду. При несвоєчасному видаленні сольових забруднень вони разом з вологою проникають в щілинні зони з подальшим розвитком корозії.

При митті рекомендується застосовувати автомобільні шампуні. Після миття зовнішню поверхню кузова (кабіни) необхідно обполоснути модою і протерти насухо м'якою тканиною.

З метою додаткового захисту лакофарбового покриття рекомендується періодично робити його обробку призначеними для їх цілей поліролями, згідно інструкції виробника поліруючого кошти. Особливо необхідно проводити подібну обробку для автомобілів, що зберігаються на відкритому повітрі.

При попаданні на лакофарбове покриття агресивних речовин їх слід негайно видалити, а Потім промити забруднену ділянку воюй або спеціальними очисниками для догляду за лакофарбовим покриттям. У разі, якщо ЛКП при цьому отримує пошкодження, його необхідно відновити поліруванням із застосуванням шлифовочно-полірувальних паст або забарвленням, залежно від ступеня ушкоджень.

До найбільш поширених таких речовин відносяться:

  • продукти рослинного походження (сік, смола дерев, пилок тощо);
  • продукти життєдіяльності птахів;
  • експлуатаційні рідини (трансмісійні масла, гальмівна рідина, низкозамерзающие рідини);
  • електроліт АКБ;
  • бітум;
  • бензин.

Також агресивний вплив на ЛКП надають пилові викиди ливарних металопереробних виробництв, іскріння від проводів електротранспорту, іскри від різання, зварювання та шліфування металу. При цьому частинки оксидів заліза, які осідають в основному на горизонтальних ділянках кузова (кабіни), при високій вологості починають окислюватися^ руйнуючи верхню плівку ЛКП, створюючи на пофарбованій поверхні дрібні крапки продуктів корозії.

В процесі експлуатації ЛКП кузова (кабіни) покриття днища, вузлів шасі постійно піддається впливу каміння, щебеню, гравію, піску і т. п. Це тягне за собою різні механічні пошкодження елементів антикорозійного захисту (сколи фарби, подряпини, абразив^ ний знос).

У першу чергу це відноситься до колісних нішах і аркам, крайках крил, дверей і порогів, поверхні капота і вузлів шасі.

Тому автомобіль необхідно після миття оглянути і при виявленні подібних місць, а також інших пошкоджень ЛКП провести їх усунення.

Несвоєчасне усунення подібних пошкоджень покриття при* веде до виникнення подпленочной корозії з подальшим відшаруванням ЛКП і корозійних пошкоджень металу.

Необхідно, в залежності від умов експлуатації, але не пізніше! ніж через два роки після придбання автомобіля провести обробку! прихованих порожнин і ділянок кузова (кабіни), найбільш уразливих длм корозії, відповідними захисними складами, а потім регулярна] виробляти перевірку та відновлення захисного покриття у відповідності з рекомендаціями щодо застосування захисного складу.

Автомобіль рекомендується зберігати в гаражі або під навісом.

Забороняється закривати автомобіль виробами з гуми, так як на покритті можуть утворитися темні плями, не видаляються поліруванням, а також вкривати його на час зберігання водонепроникними плівками або чохлами.

Схема зон додаткової антикорозійної обробки схованих порожнин кабіни (кузова) показана на рис.

Рис. 9.12. Схема зон додаткової антикорозійної обробки прихованих порожнин кузова (кабіни): I порожнини передніх дверей; 2 — порожнини задніх дверей; 3 — порожнини порогів підлоги; 4 —поверхні між задніми крилами і брызговиком коліс; 5 — порожнина задніх лонжеронів; 6 — порожнина капота по периметру; 7 — зона нетель задніх дверей; 8 — зона петель передніх дверей; 9 — зона нижньої направляючої зсувних дверей; 10 — зона сполучення m рідкісних крил з брызговиком; 11 — отвір отвори лючка бензобака по периметру;12 - з'єднання даху і боковини по периметру; 13 — закриті порожнини підніжок; 14 — мм передньої точки кріплення середньої направляючої зсувних дверей; 15 — порожнина середнього лонжерона

Бортова платформа автомобіля пофарбована синтетичними емалями. Правила догляду за покриттям платформи в цілому аналогічні правилам догляду за кабіною.

Бортову платформу рекомендується мити одночасно з мийкою кабіни. Враховуючи, що покриття платформи найбільш схильне пошкоджень при перевезенні вантажів, своєчасному усуненню пошкоджень необхідно приділяти особливу увагу.

Кілька порад по ремонту кузова .

Підготовка пошкоджених ділянок кузова до ремонту включає наступні операції:

   освобождение участков, подлежащих ремонту, от укрепленных к ним деталей, которые могут помешать выполнению ремонтного процесса ил могут быть повреждены в процессе ремонта;

  разметку границ участков панелей, подлежащих удалению,и по шаблонам;

  удаление поврежденных участков  кузова.

   Сложность удаления негодных панелей зависит в основном от способа их крепления к каркасу кузова.

   В цельнометаллических кузавах сварной конструкции панели соединены между собой различными видами сварки (контактной, газовой или электросваркой).

   Панели, являющиеся частью всего всего корпуса сварной конструкции, вырезают газовым резаком (кислородная резка, с использованием ацитилена или сжиженных газов) или машинкой по металлу или пневматическим резаком. Клепанные швы разъединяют удалением головки заклепки. Детали, укрепленные точечной сваркой, можно отъединить, предварительно наметив сварные точки керном, а затем просверлить места сварки через верхний лист. Иногда такие соединения удается разрубить тонким зубилом без разрушения годных деталей, к которым необходимо приварить новую панель.

  Ремонт деталей и узлов на кузове. Ремонт деталей каркаса кузова, находящихся под удаленными панелями, а также правку панелей, не снятых с кузова, выполняют механическими способами воздействия; трещины и разрывы на кузове устраняют сваркой.

  Постановка новых панелей или частей на кузов. Вновь изготовленные на авторемонтных заводах панели обычно требуют пригонки по месту из крепления на кузове. Пригоночные работы чаще всего сводятся к разметке панели по проему в кузове и вырезке детали по разметке или с допуском для крепления внахлестку; сверлению отверстий в панелях, крепление которых осуществляется при помощи заклепок; зачистке заусенцев и подгонке кромок при сварке встык.

   Для выявления излишка металла новую панель накладывают на проем в кузове по месту ее крепления и размечают по кромкам контуров сопряженных с нею панелей. При креплении панели встык выявленный излишек металла отрезают по разметке, а при креплении внахлестку - по допуску, намеченному параллельно линии разметки.

 

Основні атрибути
ВиробникГАЗ
Країна виробникУкраїна
МаркаГАЗ
Сумісність з маркоюГАЗ
СтанНовий
Користувацькі характеристики
КріпленняНа штатні місця
МатеріалСталь
Тип запчастиниОригінал
Інформація для замовлення
  • Ціна: 1 437 ₴
Лонжерон підлоги передній лівий Газель Next (виробництво ГАЗ)Лонжерон підлоги передній лівий Газель Next (виробництво ГАЗ)
Немає в наявності
1 437 ₴
+380 (93) 066-11-77
  • +380 (96) 569-82-23
  • +380 (66) 166-45-92

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner