Перевірте стан поршневих кілець.
ПРИМІТКА: Ознакою абразивного зносу другого компресійного кільця є швидке зменшення поверхні покриття чорного кольору на лицьовій стороні кільця. У деяких випадках воно навіть зникає зовсім (А). Зазвичай це називають повним зносом лицьовій поверхні кільця. В результаті швидкого зменшення площі покриття в нижній частині другого компресійного кільця утворюється гостра кромка. Ознакою абразивного зносу також є утворення вертикальних подряпин на верхньому компресійному кільці (В).
Можливі причини абразивного зносу:
- Попадання в циліндр абразивних частинок разом з повітрям під час роботи двигуна
- Погана очищення після попереднього ремонту
- Наявність сторонніх часток в отворі циліндра
- Брудне масло з-за порушення періодичності його заміни
- Наявність задирів і потертостей
-
ПРИМІТКА: Ознаками задирів і потертостей є глибокі царапини, зміна кольору металу і нерівності (В).
Можливі причини задирів і потертостей:
- Перегрів двигуна
- Розрідження масла
- Погане обслуговування системи змащення
- Несправність форсунки охолодження поршня
- Залягання маслосъемного кільця внаслідок відкладень
-
ПРИМІТКА: Поява задирів і потертостей на поршневих кільцях говорить про розрив масляної плівки на стінці циліндра, в результаті чого матеріал поршневого кільця починає проникати в стінки циліндра.
-
ПРИМІТКА: Ознакою засмічення маслосъемного кільця є поява відкладень в його канавках (В).
Можливі причини засмічення маслосъемного кільця:
- Низька робоча температура двигуна із-за тривалої роботи на холостому ходу або несправності системи охолодження.
- Порушення періодичності заміни масла
- Використання моторної оливи невідповідного сорту
- Використання моторного олії низької якості
-
ПРИМІТКА: Засмічення маслозйомних зливних кілець обмежує відведення масла. Це збільшує товщину шару мастила на поверхні циліндра і погіршує умови контролю за роботою системи змащення.