341 ₴
Заміна кульових опор.
Вивішуємо та знімаємо колесо.
Ключом на 22 відвертаємо самоконтрастну гайку з кульового пальця верхньої опори.
За допомогою спеціального пристосування.
Якщо пристосування немає, то випресувати кульовий палець можна сильними ударами молотка по вушко поворотного кулака, одночасно відтискаючи від нього верхній важіль монтажною лопаткою.
Двома ключами на 13 гайки кріплення кульової опори до верхнього важеля.
Кульова опора із захисним чохлом кріпиться до важеля через притискну пластину.
Гайку нижньої кульової опори відразу повністю повернути не вдається, оскільки вона впирається в в важіль поворотного кулака.
Тому ключем на 22 спочатку відвертаємо її на 3-4 оберти.
Встановлюємо пристосування і випресовуємо кульовий палець із поворотного кулака. Повністю відвертаємо самоконтрастну гайку та, піднімаючи поворотний кулак, знімаємо його з кульового пальця.
Ключом на 13 закочуємо три гайки кріплення кульової опори до нижнього важеля. Вона кріпиться до нього без притискної пластини.
Перед встановленням нових кульових опор переконаємося в наявності в них мастила та цілісності захисних чохлів. Щоб зняти повністю поворотний кулак із важелів передньої підвіски, пристосуванням випресовуємо один кульовий палець і вставляємо замість нього відповідний упор.
Основні | |
---|---|
Марка | ВАЗ |
Сумісність з маркою | ВАЗ |
Тип запчастини | Оригінал |
Країна виробник | Чехія |
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Сумісність | ВАЗ 21214 2006 |
Стан | Новий |
Користувальницькі характеристики | |
Модель | 21214 |