3 000 ₴
Початкова експрес-перевірка генератора можна зробити безпосередньо
на автомобиле
1. Пустіть двигун і прогрійте його до робочої температури.
2. Під'єднайте до клем акумуляторної батареї вольтметр (наприклад, у складі автотестера).
3. Установите частоту обертання колінчастого вала двигуна 3000 хв-1 і увімкніть дальнє світло фар, вентилятор опалювача, склоочисник
і аварійну сигналізацію. Напруга на клемах акумуляторної батареї має бути не менш ніж 13 В. Якщо напруга нижча, несправна
регулятор напруги, діоди випрямляча блока, обмотки генератора, окислені або замасовані контактні кільця ротора.
4. Щоб переконатися в справності регулятора напруги, вимикайте всі споживачі, крім габаритних вогнів і виміряйте напругу
на клемах акумуляторної батареї за частоти обертання колінчастого вала 1000-1200 хв-1. Він має бути 13,5-14,3 В. Для точнішої перевірки регулятора напруги генератора 9422.3701 зніміть регулятор і зберіть провершувальну електросуму, наведену на фотографії
до п. 10 в цьому підрозоді. 5. Для перевірки діодів випрямляча блока потрібне розбирання генератора,
ПОЛЕЗНИЙ ПОРАД
Під час виходу з ладу діодів випрямляча блока замінюйте блок у зборі, позаяк діоди запресовані в тримач і їх заміна
вимагає певної навички.
ПРЕДУПРЕЖДЕНИЕ
Щоб уникнути виходу генератора з ладу забороняється:
Генератор 16.3701 (191.3701): 1 - гайка; 2 - шків; 3 — крильчатка вентилятора; 4 — кришка з боку привода; 5 - розпірна втулка вентилятора; 6 - передний подшипник; 7 — кришка переднього підшипника; 8 — шпонка; 9 — втулка ротора; 10 - магнітопровід ротора; 11 - обмотка ротора; 12 — контактне кільце; 13 — виведення обмотування статора; 14 — кришка з боку контактні х кілець; 15 - щіткотримач; 16 - пружина щетки; 17 — кришка щіткотримача; 18 — виведення «Ш»; 19 - щітка; 20 - задний подшипник; 21 — кришка заднього підшипника; 22 - випрямлячний блок; 23 - діод; 24 - статор; 25 - обмотка статора; 26 — вал ротора; 27 — упорна втулка ротора
- з'єднувати виведення регулятора напруги або генератора між собою та на «масу»;
- вимикати акумуляторну батарею під час робочого двигуна;
- пускати двигун під час від'єднаного дроту від клеми «+» генератора;
— перевіряти справність генератора та регулятора напруги за допомогою могомметра або контрольної лампи, що живиться від мережі напругою понад 36 В.
ОСОБЛИВОСТІ КОНСТРУКЦІЇ ГЕНЕРАТОРІВ 16.3701
И 191.3701
ТЕХНІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ГЕНЕРАТОРА
На двигуни ЗМЗ-4025 і ЗМ З-4026 встановлюють генератори 16.3701 або 191.3701. Обидва генератори є трифазною
синхронну електричну машину з електромагнітним збудженням і ідентичні за конструкцією. У генератори вбудовані
кремнієві випрямлячі. Пристрій генератора
показано на рис.10.3.
ПОЛЕЗНІ ПОРАДКИ
Якщо в дорозі порався ремінь генератора, а запасний ви забули вдома, тимчасово замінити його допоможе кільце завширшки 20 мм, вирізане
зі старої автомобільної камери. Щоб знизити споживання струму під час руху автомобіля з несправним генератором за можливістю вимкніть радіоприймач, зайві прилади освітлення, вентилятор опалювача та ін.
Основні | |
---|---|
Виробник | КАТЭК |
Країна виробник | Україна |
Марка | ГАЗ |
Модель | Газель |
Сумісність з маркою | ГАЗ |
Сумісність з моделлю | Газель |
Стан | Новий |
Тип | Генератор змінного струму |
Тип запчастини | Оригінал |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |